Arcoma AB: Arcoma presenterar på Redeye Life Science Day den 21:a november

16 November

Den 21 november presenterar Jesper Söderqvist, VD på Arcoma, den senaste utvecklingen i Arcoma på Haymarket by Scandic i Stockholm. Presentationen "Arcoma, ett tillväxtbolag i en växande marknad" hålls klockan 13:00 och kan följas i livesändning på redeye.se/live/lsday-2018.

Presentationen kommer även i efterhand att finnas tillgänglig på www.redeye.se/live/ls-day-2018
samt på Bolagets sida i Redeye Universe (redeye.se/company/Arcoma)

Om Arcoma

Arcoma, med lång erfarenhet av branschen, är en ledande leverantör av integrerade digitala röntgensystem med hög kvalitet och avancerad teknik. Arcomas produkter erbjuder den senaste digitala bildtekniken kombinerat med tekniskt avancerade rörliga positioneringssystem, vilket tillsammans med ergonomisk skandinavisk design, erbjuder kunden kompletta, konfigurerbara och funktionella digitala röntgensystem. Bolagets produkter säljs via återförsäljare samt via OEM-kunder och det finns idag över 3 500 av Arcomas röntgensystem installerade i hela världen. Arcoma är listat på Nasdaq First North. Certified Adviser är Erik Penser Bank.

För mer information om bolaget besök www.arcoma.se

För ytterligare information, vänligen kontakta: Arcomas VD Jesper Söderqvist,
Telefon: +46 470 70 69 81, E-mail: jesper.soderqvist at arcoma.se