Dovre Groupille puitesopimus Woodin kanssa

Dovre Group Oyj                            Lehdistötiedote                          20.12.2018 klo 14.00

Dovre Groupille puitesopimus Woodin kanssa

Dovre Group on solminut Woodin kanssa puitesopimuksen, joka kattaa teknisen konsultoinnin kaikissa Woodin Norjan kohteissa. Nyt allekirjoitettu sopimus on voimassa kaksi vuotta joulukuusta 2018 ja sisältää lisäksi option kahteen lisävuoteen.

«Olemme ylpeitä siitä, että Wood valitsi meidät kumppanikseen,» sanoo Dovre Groupin toimitusjohtaja Arve Jensen. «Woodin saaminen asiakkaaksemme Norjassa on tärkeä askel tavoitteessammme kasvaa yhdessä johtavien asiakkaidemme kanssa.»

Lisätietoja:

DOVRE GROUP OYJ
Arve Jensen, toimitusjohtaja
Puh. +47 90 60 78 11
Arve.jensen@dovregroup.com
www.dovregroup.com

Dovre Group on kansainvälisesti toimiva projektihenkilöstön ja -johtamisen palvelutoimittaja. Dovre Group -konsernin liiketoimintaryhmät ovat Projektihenkilöstö ja Konsultointi. Konsernilla on toimipisteet Kanadassa, Norjassa, Singaporessa, Suomessa, Venäjällä, Yhdistyneissä Arabiemiraateissa ja Yhdysvalloissa. Maailmanlaajuisesti konsernissa toimii yli 500 henkilöä. Dovre Group Oyj on listattu Nasdaq Helsingissä (tunnus: DOV1V).

WOOD tarjoaa asiakkailleen öljy- ja kaasualalla, energia-alalla sekä infrastruktuurin, valtionhallinnon, kaivosteollisuuden ja valmistavan teollisuuden parissa kokonaisvaltaisia ratkaisuja, jotka kattavat tuotantohyödykkeiden niiden koko elinkaaren aina konseptin suunnittelusta käytön päättymiseen asti. Lue lisää (englanniksi): www.woodplc.com

JAKELU:
www.dovregroup.com