Outokumpu – Vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteen julkistaminen

Outokumpu Oyj

23.1.2019 klo 14.00

Outokumpu – Vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteen julkistaminen

Outokumpu julkistaa vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteen torstaina 7.2.2019 noin klo 9.00.

Puhelinkonferenssi sijoittajille ja analyytikoille järjestetään torstaina 7.2.2019 klo 15.00. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen. Tuloksen esittelevät Outokummun toimitusjohtaja Roeland Baan sekä talous- ja rahoitusjohtaja Christoph de la Camp. Tilaisuuteen voi osallistua soittamalla 5−10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon (09) 2319 3039. Tunnuskoodi 8258019.

Tilaisuutta voi seurata suorana verkossa osoitteessa https://edge.media-server.com/m6/p/uaeogknz.

Pörssitiedote ja esitysmateriaali ovat saatavilla ennen tilaisuuden alkua osoitteessa

www.outokumpu.com/investors.

Tilaisuuden tallenne on saatavilla 7.2.2019 arviolta klo 18.00 lähtien osoitteessa www.outokumpu.com/investors/materials.

Lisätietoja:

Sijoittajat: Tommi Järvenpää, puh. (09) 421 3466, matkapuh. 040 576 0288

Media: Konserniviestintä, puh. (09) 421 3840

Outokumpu Oyj

Outokumpu on ruostumattoman teräksen ykkönen maailmassa. Asemamme perustuu kykyymme räätälöidä ruostumatonta terästä lähes mihin tahansa muotoon ja käyttötarkoitukseen. Ruostumaton teräs on ympäristöä säästävä, kierrätettävä ja luja materiaali, joka on suunniteltu kestämään ikuisesti. Yhteiskunnan perusrakenteiden ja kuuluisien maamerkkien lisäksi asiakkaamme valmistavat ruostumattomasta teräksestä tuotteita kotitalouksien ja teollisuuden käyttöön. Tavoitteenamme on olla vuoteen 2020 mennessä ruostumattoman teräksen johtaja, joka luo alan parhaan arvon olemalla asiakassuuntautunut ja tehokas. Outokummun palveluksessa on 10 000 ammattilaista yli 30 maassa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja yhtiön osake on listattu Nasdaq Helsingissä. www.outokumpu.fi