Huhtamäki julkaisee vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteensa 14.2.2019

HUHTAMÄKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 24.1.2019 KLO 15.45

Huhtamäki julkaisee vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteensa 14.2.2019

Huhtamäki Oyj julkaisee vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteensa torstaina 14.2.2019 noin kello 8.30 (CET +1). Katsaus on saatavilla osoitteessa www.huhtamaki.fi/sijoittajat heti julkistamisen jälkeen.

Tiedotustilaisuus

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja medialle pidetään 14.2. kello 11.00 Huhtamäen pääkonttorissa, Revontulenkuja 1, Espoo. Tilaisuudessa toimitusjohtaja Jukka Moisio ja talousjohtaja Thomas Geust esittelevät tuloksen. Englanninkielinen tulosesitys on saatavilla osoitteessa www.huhtamaki.fi/sijoittajat noin kello 11.00.

Pyydämme ennakkoilmoittautumista tiedotustilaisuuteen tiistaihin 12.2. mennessä sähköpostitse osoitteeseen ir@huhtamaki.com tai puhelimitse Arto Gröndahlille numeroon 010 686 7107.

Puhelinkonferenssi

Englanninkielinen yhdistetty audio webcast ja puhelinkonferenssi pidetään kello 15.00. Johdon tulosesityksen jälkeen on varattu aikaa kysymyksille. Audio webcastia ja puhelinkonferenssia voi seurata reaaliajassa osoitteessa:

Mikäli haluat esittää kysymyksiä, voit osallistua puhelinkonferenssiin soittamalla 5-10 minuuttia ennen sen alkamista toiseen seuraavista numeroista:

Suomesta: +358 (0)9 424 508 06
Suomen ulkopuolelta: +44 (0) 2071 928 000

Vahvistuskoodi on 9197756.

Englanninkielinen audio webcast ja puhelinkonferenssi ovat saatavilla tallenteena pian puhelun päätyttyä osoitteessa www.huhtamaki.fi/sijoittajat.

Lisätietoja:

Katariina Hietaranta, viestintäjohtaja, puh. 010 686 7863
Arto Gröndahl, asiantuntija, sijoittajasuhteet ja talousviestintä, puh. 010 686 7107

HUHTAMÄKI OYJ
Konserniviestintä

Huhtamäki on maailmanlaajuisesti toimiva ruuan ja juoman pakkaamisen asiantuntija. 78 tuotantolaitoksen ja 24 vain myyntiin keskittyvän yksikön verkostomme yhteensä 34 maassa antaa meille erinomaiset valmiudet tukea asiakkaidemme kasvua kaikkialla, missä he toimivat. Noin 18 100 työntekijäämme kehittää ja valmistaa kolmea eri teknologiaa hyödyntäen pakkauksia, jotka auttavat huipputuotteita saavuttamaan enemmän kuluttajia, helpommin. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli 3,0 miljardia euroa. Emoyhtiö Huhtamäki Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä, ja yhtiön pääkonttori on Espoossa. Lisätietoja osoitteessa www.huhtamaki.fi.