Fellow Financen joukkorahoitusalustalla lainoja rahoitettiin tammikuussa 18,5 milj. eurolla

Fellow Financen lainasijoittajat rahoittivat yritys- ja vertaislainoja tammikuussa ennätyksellisesti yhteensä noin 18,5 miljoonalla eurolla. Kumulatiivinen välitettyjen lainojen määrä kasvoi noin 379 milj. euroon ja sijoittaja-asiakkaiden määrä kasvoi 11 205 lainasijoittajaan. Tammikuussa Fellow Finance avasi palvelunsa myös Tanskassa rahoitustaan kilpailuttaville kuluttajille tuoden samalla sijoittajilleen mahdollisuuden hajauttaa sijoituksiaan tanskalaisiin lainoihin aiempien lainamarkkinoidensa Suomen, Ruotsin, Puolan ja Saksan rinnalle. Reaaliaikaiset tilastot ovat saatavilla sivulla: www.fellowfinance.fi/sijoittajalle/sijoittajalle-tilastot tai kirjautumalla Fellow Financen verkkopalveluun.

Fellow Finance Oyj on vuonna 2014 toimintansa aloittanut kansainvälisesti toimiva, kasvuhakuinen joukkorahoituspalveluita tarjoava fintech-konserni. Yhtiön liiketoiminnan kannalta keskeisin sen tarjoamista palveluista on Yhtiön ylläpitämä Pohjoismaiden johtava¹ lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislaina-alusta, jota on käyttänyt jo yli 520 000 asiakasta noin 60 maasta. Fellow Finance Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Finland -markkinapaikalle. Yhtiöllä on noin 2800 osakkeenomistajaa.

1Välitetyn rahoituksen määrällä mitattuna. Lähde: Brismo Market Data (tiedot haettu 4.2.2019)

Lisätietoja antaa:
Jouni Hintikka, toimitusjohtaja, Fellow Finance, jouni.hintikka@fellowfinance.fi, puh. +358 40 585 5009

Hyväksytty neuvonantaja:
Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210