Arcoma AB: Investerarmöten våren 2019

15 februari 2019

PRESSRELEASE

Arcoma har som ambition att fortsätta öka sitt aktieägarfokus och kontinuerligt förbättra kommunikationen med aktieägare.

Under våren 2019 kommer Arcoma medverka på flertalet investerarmöten där aktuella händelser och aktiviteter presenteras. Här ges en ökad inblick i bolagets vision och strategier samt en möjlighet till att ställa frågor till bolagets ledning.

SvD Börsplus Temadag "Dubblare"

5 mars, kl. 13.00, GT 30, Grev Turegatan 30, Stockholm

Stockholm Corporate Finance Life Science event

14 mars, kl. 07.30, Berns, Kammarsalen, Stockholm

Redeyes Medtech & Diagnostics event

14:e maj, Redeye, Mäster Samuelsgatan 42, Stockholm

För ytterligare information, vänligen kontakta: Arcomas VD Jesper Söderqvist,
Telefon: +46 470 70 69 81, E-mail: jesper.soderqvist at arcoma.se

Om Arcoma

Arcoma, med lång erfarenhet av branschen, är en ledande leverantör av integrerade digitala röntgensystem med hög kvalitet och avancerad teknik. Arcomas produkter erbjuder den senaste digitala bildtekniken kombinerat med tekniskt avancerade rörliga positioneringssystem, vilket tillsammans med ergonomisk skandinavisk design, erbjuder kunden kompletta, konfigurerbara och funktionella digitala röntgensystem. Bolagets produkter säljs via återförsäljare samt via OEM-kunder och det finns idag över 3 500 av Arcomas röntgensystem installerade i hela världen. Arcoma är listat på Nasdaq First North.

Certified Adviser är Erik Penser Bank (tel: 08-4638300, e-mail: certifiedadviser@penser.se)

För mer information om bolaget besök www.arcoma.se

Arcoma Investerarmöten våren 2018