Årsrapport 2018 – Investeringsforeningen Jyske Invest

Bestyrelsen for Investeringsforeningen Jyske Invest har godkendt årsrapporten for 2018 på sit møde den 21. februar 2019.

Det samlede regnskabsmæssige resultat i foreningen er et underskud på 1.544 mio. kr. (i 2017 var der et overskud på 1.580 mio. kr.). Den samlede formueværdi i Investeringsforeningen Jyske Invest var ved udgangen af 2018 20.395 mio. kr., hvilket er et fald på 21,5% i forhold til 2017. Faldet er sammensat af indløsninger (netto) på i alt 1.612 mio. kr. og årets regnskabsmæssige resultat på
-1.544 mio. kr. Samtidig blev der i regnskabsåret udbetalt 2.427 mio. kr. i udbytter.

Resultaterne i foreningens afdelinger og de udbytter, som bestyrelsen vil indstille til generalforsamlingens godkendelse, fremgår af Årsrapport 2018, som vedlægges. Årsrapport 2018 kan ligeledes ses på foreningens hjemmeside jyskeinvest.dk.

Generalforsamling den 21. marts 2019

Investeringsforeningen Jyske Invest afholder sammen med Investeringsforeningen Jyske Portefølje og Kapitalforeningen Jyske Portefølje ordinær generalforsamling torsdag den 21. marts 2019         kl. 17.30 i Jysk Musikteater, Papirfabrikken 80, 8600 Silkeborg. Dagsorden offentliggøres på foreningens hjemmeside jyskeinvest.dk.

04 - 2019 Årsrapport 2018 - Investeringsforeningen Jyske Invest Årsrapport 2018 Investeringsforeningen Jyske Invest