Raisio Oyj: Tilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys vuodelta 2018 julkaistu

Raisio Oyj, pörssitiedote 26.2.2019

Raisio Oyj:n tilinpäätös ja toimintakertomus 31.12.2018 päättyneeltä tilikaudelta, selvitys Raisio-konsernin hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2018 sekä palkka- ja palkkioselvitys 2018 on julkaistu 26.2.2019. Toimintakertomus sisältää myös selvityksen muista kuin taloudellisista tiedoista. Asiakirjat ovat pdf-muotoisina tämän tiedotteen liitteinä sekä Raision verkkosivuilla www.raisio.com.

Raision vuosikatsaus julkaistaan 6.3.2019 Raision verkkosivuilla www.raisio.com.

RAISIO OYJ

Heidi Hirvonen
viestintä- ja IR-päällikkö

Raisio Oyj

Raisio on kansainvälinen yhtiö, joka keskittyy terveelliseen ja vastuullisesti tuotettuun ruokaan. Tunnettuja brändejämme ovat mm. Benecol, Elovena, Nalle ja Sunnuntai. Raision tuotteissa korostuvat hyvinvointi, terveellisyys, maku ja kestävä kehitys. Vahva osaamisemme ja into kehittää uutta varmistavat kannattavan kasvun. Raision osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Vuonna 2018 konsernin jatkuvien toimintojen liikevaihto oli 228 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liiketulos 26 miljoonaa euroa. Meidän ruokamme tekee hyvää Terveydelle, Sydämelle ja Maalle. Lisätietoja Raisiosta löytyy osoitteesta www.raisio.com.

Nasdaq
Keskeinen media
www.raisio.com

Raisio_tilinpaatos_2018 Raision_selvitys_hallinto_ja_ohjausjarjestelmasta_2018 Raision_ palkka_ja_palkkioselvitys_2018