Georg Tsaros slutar som VD, ny tillförordnad VD Johan Henriksson

Georg Tsaros, VD i Netjobs Group AB, har kommit överens med styrelsen att han idag lämnar sitt uppdrag. Försäljningschef för NetJobs Vård & Utbildning, Johan Henriksson, blir från idag tillförordnad VD till dess att en ny permanent VD tillträder.

Johan Henriksson, 38 år, har gedigen försäljningsbakgrund som försäljningschef och affärsutvecklare från bland annat Glerups Utbildning, Placera Personal och Studiekanalen. Johan kommer närmast från tjänsten som försäljningschef NetJobs för sektorn Vård & Utbildning.

Georg Tsaros har varit VD för NetJobs Group AB sedan mars 2018. Styrelsen är mycket tacksam för hans insatser.

Information i denna rapport är sådan information som NetJobs Group AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 6 mars 2019 kl. 14:00.

För ytterligare information vänligen kontakta Henrik Kvick, styrelseordförande, 08-551 078 50

Stockholm den 6 mars 2019
NetJobs Group AB (publ)

Om NetJobs Group AB
NetJobs Group AB är med 41 jobbsajter i flera länder en av de ledande aktörerna i norra Europa inom nischade jobbsajter. Sedan starten 2004 har NetJobs hjälpt människor och organisationer att växa och nå sin fulla potential genom snabb, träffsäker och kostnadseffektiv hjälp i rekryteringsprocessen. NetJobs Group AB (publ) grundades 2004 och är sedan 2006 noterad på Nasdaq OMX First North. Bolagets Certified Adviser är Avanza Bank. Mer information finns på www.netjobs.com.

Kontaktuppgifter till Avanza Bank, Bolagets Certified Adviser:
Mail: corp@avanza.se
Tel: 08-409 421 20