Neo Industrial Oyj: Ehdotus yhtiökokoukselle hallituksen jäsenten lukumäärästä ja hallituksen kokoonpanosta

NEO INDUSTRIAL OYJ               PÖRSSITIEDOTE                          25.3.2019 klo 15.15

Neo Industrial Oyj on tänään saanut tietoonsa osakkeenomistajien, jotka edustavat enemmän kuin 50 prosenttia äänistä, ehdotukset yhtiökokoukselle hallituksen jäsenten lukumäärästä ja hallituksen kokoonpanosta.

Hallituksen jäsenten ja mahdollisten varajäsenten lukumäärästä päättäminen

Osakkeenomistajat, jotka edustavat enemmän kuin 50 prosenttia äänistä, ehdottavat yhtiökokoukselle, että hallituksen jäsenten lukumääräksi vahvistetaan neljä (4) ja että varajäseniä ei valita.

Hallituksen puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan sekä muiden jäsenten valitseminen

Osakkeenomistajat, jotka edustavat enemmän kuin 50 prosenttia äänistä, ehdottavat yhtiökokoukselle, että hallitukseen valitaan uudelleen seuraavat henkilöt: Markku E. Rentto, Jukka Koskinen, Marjo Matikainen-Kallström ja Ari Järvelä. Edellä mainitut osakkeenomistajat ehdottavat, että hallituksen puheenjohtajaksi valitaan Markku E. Rentto ja varapuheenjohtajaksi Jukka Koskinen. Kaikki ehdokkaat ovat antaneet suostumuksensa valintaan.

Hyvinkäällä 25. maaliskuuta 2019

Neo Industrial Oyj