Selskabsmeddelelse nr. 6/2019 | 26. marts 2019

Danske Andelskassers Bank noterer, at Spar Nord A/S ønsker at tilbagekalde deres købstilbud, jf. selskabsmeddelelse nr. 8, og at Spar Nord A/S i overensstemmelse med bestyrelsen i Danske Andelskassers Banks anbefaling i redegørelsen offentliggjort i går i selskabsmeddelelse nr. 5 vil ansøge Finanstilsynet om tilladelse til en sådan tilbagekaldelse.

Udover hvad der fremgår af bestyrelsens redegørelse som offentliggjort i selskabsmeddelelse nr. 5 har Danske Andelskassers Banks bestyrelse ikke yderligere at tilføje.

Kontaktinformation
For eventuelle spørgsmål vedr. denne meddelelse kan kommunikationschef Tine Martlev Pallesen i Danske Andelskassers Bank kontaktes på telefon 87 99 30 33 eller mobil 23 72 55 70 eller pr. mail tmp@dabank.dk.

Selskabsmeddelelse_Danske Andelskassers Bank noterer, at Spar Nord ønsker at tilbagekalde deres købstilbud Selskabsmeddelelse nr. 8_Spar Nord har besluttet ikke at fremsætte købstilbud på Danske Andelskassers Bank