Rovio Entertainment Oyj: Angry Birds -elokuva 2:n ensimmäinen suomeksi puhuttu traileri julkaistu

Lehdistötiedote                          27.3.2019

ANGRY BIRDS -ELOKUVA 2:n ensimmäinen suomeksi puhuttu traileri julkaistu!

Mitä pahemmat viholliset, sitä huonompi tiimi

Angry Birds -fanien jännittävä odotus uuden ANGRY BIRDS -ELOKUVA 2:n suhteen saa hieman helpotusta, kun uusi suomeksi puhuttu traileri julkaistiin tänään! Katso uusi traileri täältä: https://youtu.be/Hs9r8Vx5H20

Angry Birds -elokuva 2 on jatko-osa ensimmäiselle Angry Birds -elokuvalle, joka oli Suomen suurin elokuva vuonna 2016 lipputuloilla mitattuna. Angry Birds -elokuva oli suurmenestys myös 50:ssä muussa maassa saavuttaen yli 300 miljoonan euron lipputulot maailmanlaajuisesti.

Angry Birds -elokuva 2 liidättää lentotaidottomien lintujen ja kujeilevien possujen seikkailut täysin uusiin korkeuksiin! Kun uusi uhka asettaa sekä Lintusaaren että Possusaaren vaaraan, Red, Sakke, Pommi ja Mahti Kotka värväävät apuun Saken sisaren Silverin ja vanhat riidat unohtaen he yhdistävät voimansa possujen Leonardin, tämän apulaisen Courtneyn sekä teknopossu Garryn kanssa, ja muodostavat yllättävän supertiimin pelastaakseen kotinsa.

Olemme erittäin innoissamme tulevasta Angry Birds -elokuva 2:sta. Uskon uuden trailerin antavan hauskaa esimakua faneille siitä, minkälaisia seikkailuja on luvassa! Meillä on loistava lista suomalaisia lisenssikumppaneita, jotka lanseeravat monia Angry Birds -tuotteita faneille, sanoo Simo Hämäläinen, Rovion lisenssiliiketoiminnan johtaja. Vuosi 2019 on muutenkin erittäin jännittävä Roviolle. Angry Birds täyttää 10 vuotta, ja elokuvan lisäksi meillä on suunnitteilla uusia pelilanseerauksia sekä erittäin vahva sisältösuunnitelma tuleville vuosille.

Suomen elokuvateattereihin Angry Birds -elokuva 2 on suunniteltu singahtavan 9.8.2019.

Suomen ääninäyttelijät julkistetaan myöhemmin.

LISÄTIEDOT

ANGRY BIRDS -ELOKUVA 2

(The Angry Birds Movie 2)

Genre: Animaatio