Talenom Oyj:n optio-oikeuksilla 2016B merkityt osakkeet

Talenom Oyj, pörssitiedote 28.3.2019 kello 15.20

Talenom Oyj:n optio-oikeuksilla 2016B merkityt osakkeet

Talenom Oyj:n optio-oikeuksilla 2016B on 21.3.2019 merkitty yhteensä 31 851 yhtiön uutta osaketta. Optio-oikeuksilla tehtyjen merkintöjen merkintähinta 174 543 euroa kirjataan kokonaisuudessaan Talenom Oyj:n sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Optio-oikeuksilla merkityt osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin tänään 28.3.2019. Uudet osakkeet tuottavat omistajilleen osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä lähtien. Talenom Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä uusien osakkeiden rekisteröinnin jälkeen on 6 903 714 osaketta. Osakkeet otetaan myöhemmin kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla.

TALENOM OYJ
HALLITUS

Lisätietoja:
Jussi Paaso
toimitusjohtaja, Talenom Oyj
jussi.paaso@talenom.fi

Talenom on vuonna 1972 perustettu tilitoimisto, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman tilitoimistopalveluja sekä muita sen asiakkaiden liiketoimintaa tukevia asiantuntijapalveluja. Yhtiöllä on omaa ohjelmistokehitystä ja se tarjoaa tilitoimistoasiakkailleen sähköisen taloushallinnon työkaluja.

Talenom-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 48,9 miljoonaa euroa, ja liikevaihto kasvoi vuoteen 2017 verrattuna 18,0 %. Talenomin kasvuhistoria on ollut vahva - liikevaihdon keskimääräinen vuosikasvu oli noin 15,5 % vuosina 2005 - 2018.

JAKELU:
www.talenom.fi