Data Respons ASA: Kontrakt i Norge på NOK 18 millioner

Data Respons har mottatt en kontrakt på NOK 18 millioner fra en kunde innen Space, Defence & Security segmentet.

Kontrakten omfatter utvikling og leveranse av avanserte kommunikasjonsløsninger med høye krav til sikkerhet som skal kunne operere i et krevende miljø. Leveransene vil foregå i løpet av 2019 og vi ser et stort potensial med denne kunden i årene fremover.

- Vi har et langsiktig perspektiv på våre relasjoner og jobber tett med kundene – fra ide og utvikling til leveranse og support gjennom hele livssyklusen. Denne type skreddersydde løsninger er systemkritiske for våre kunder og krever stor grad av domenekunnskap og bred ingeniørkompetanse. Ordren bekrefter også den den sterke utviklingen vi ser i det norske markedet ved inngangen til 2019, sier Kenneth Ragnvaldsen, CEO i Data Respons ASA.

For ytterligere informasjon:
Kenneth Ragnvaldsen, CEO, Data Respons ASA, tel. +47 913 90 918.
Rune Wahl, CFO, Data Respons ASA, tel. + 47 950 36 046

Om Data Respons
Data Respons er et fullservice, uavhengig teknologiselskap og en ledende aktør innen industriell digitalisering, IoT og embedded solutions markedet. Vi tilbyr R&D tjenester og smarte løsninger til OEM-bedrifter, systemintegratorer og vertikale produktleverandører innen en rekke markedssegmenter som transport og bilindustrien, industriell automasjon, telekommunikasjon og media, romfart, forsvar og sikkerhet, medisinsk teknologi, energi og maritim og finans og offentlig sektor.

Data Respons ASA er notert på Oslo Børs (ticker: DAT), og inngår i informasjonsteknologi-indeksen. Selskapet har kontorer i Danmark, Norge, Sverige, Taiwan og Tyskland. www.datarespons.com

Denne opplysningen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven § 5-12.