Silmäasema Oyj: Silmäasema on allekirjoittanut sopimuksen kotimaisesta 100 miljoonan euron yritystodistusohjelmasta

Silmäasema Oyj
17.4.2019 klo 17.00

Silmäasema Oyj on allekirjoittanut sopimuksen kotimaisesta sadan miljoonan euron yritystodistusohjelmasta. Yhtiö voi laskea ohjelman puitteissa liikkeelle alle vuoden mittaisia yritystodistuksia.

Rahoitusjärjestely monipuolistaa Silmäaseman rahoituspohjaa sekä tukee konsernin normaalia käyttöpääomarahoitusta.

Ohjelman järjestäjänä toimii OP Yrityspankki Oyj.

Silmäasema Oyj

Anu Kankkunen
talousjohtaja

Lisätietoja antaa

Talousjohtaja Anu Kankkunen, p. 050 669 69

Silmäasema on kotimainen yritys, joka tarjoaa maanlaajuisesti kaikki näkemisen ja silmäterveyden tuotteet ja palvelut. Silmäasema on Suomen suurin yksityinen silmäleikkauksia tarjoava silmäsairaalaketju sekä toiseksi suurin optikkoketju. Silmäasema-ketjulla on yli 150 myymälää ja 14 silmäsairaalaa Suomessa sekä kymmenen myymälää Virossa. Silmäasema-ketjun palveluksessa työskentelee yli 1 000 näkemisen ja silmäterveyden ammattilaista. Silmäasema-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 122,9 miljoonaa euroa ja oikaistu käyttökate 11,8 miljoonaa euroa.