Digia Oyj julkaisee tammi-maaliskuun 2019 liiketoimintakatsauksen 3.5.2019

Digia Oyj
Sijoittajauutinen
24.4.2019 klo 15:00

Digia Oyj julkaisee tammi-maaliskuun 2019 liiketoimintakatsauksen 3.5.2019 klo 08.00

Digia Oyj julkaisee vuoden 2019 tammi-maaliskuun liiketoimintakatsauksen perjantaina 3.5.2019 klo 8.00. Raportti on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa: https://digia.com/sijoittajat/porssitiedotteet/

Digia Oyj:n toimitusjohtaja Timo Levoranta ja talousjohtaja Kristiina Simola esittelevät tuloksen analyytikoille, sijoittajille ja medialle suomenkielisessä tiedotustilaisuudessa perjantaina 3.5.2019 klo 11:00. Tilaisuus pidetään Business Meeting Parkissa Helsingissä (Forum, Mannerheimintie 20 B, 6. krs. Käynti Mannerheimintien ja Simonkadun Lasikulmasta).

Tilaisuuden esitys ja materiaalit ovat nähtävissä yhtiön internetsivuilla 3.5.2019 klo 11.00 alkaen osoitteessa: www.digia.com/sijoittajat/raportit-ja-presentaatiot

Digia Oyj
Timo Levoranta, toimitusjohtaja

Lisätietoja:
Jaana Sirkiä, viestinnän asiantuntija,

Jakelu:

digia.com

Digia on kannattavasti kasvava IT-palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan hyödyntämään digitalisoinnin mahdollisuudet. Näkemyksellisenä kumppanina Digia kehittää ja innovoi liiketoimintaa tukevia ratkaisuja yhdessä asiakkaidensa kanssa. Tarjoamme toimialasovitettua osaamista digitaalisten palveluiden kehittämiseen, toiminnan ohjaamiseen ja tiedon hyödyntämiseen. Toimimme noin 1 100 osaajan voimin Suomessa ja Ruotsissa. Kansainvälistymme asiakkaidemme kanssa. Digian liikevaihto vuonna 2018 oli 112,1 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna Nasdaq Helsingissä (DIGIA). digia.com