Nettoline åbner ny butik i Kolding

Pressemeddelelse:

Nettoline åbner ny butik i Kolding

Køkkenkæden Nettoline styrker sin position i Syd- og Sønderjylland. Næste butiksåbning er Kolding med to erfarne retail- og køkkenfolk

Køkkenkæden Nettoline A/S, der indgår i køkkenkoncernen TCM Group A/S, ønsker at styrke sin position i Syd- og Sønderjylland. I Esbjerg er en opdateret konceptbutik netop genåbnet, og Kolding er næste skridt på vækstvejen.

Onsdag den 29. maj slås dørene op til en 250 kvm. stor konceptbutik i Kolding, som er indrettet med de nyeste køkken-, bad- og garderobeløsninger. Administrerende direktør Erik Theill Christensen glæder sig til at plante et flag i Trekantområdet:

”Kolding er et interessant og vigtigt marked for køkkener, og med vores nyudviklede koncept for prisbillige, personlige køkkener kan vi ramme et bredt marked blandt private og erhvervskunder,” siger han.

Erfarne retailfolk bag butikken

Bag åbningen af Nettoline på Platinvej i Kolding står to erfarne retailfolk, Klaus Olesen og Thomas Sørensen. De to forhandlere har begge et indgående kendskab til køkkenmarkedet fra bl.a. deres fælles hvidevarebutik, Skousen, som de fortsat driver selvstændigt ved siden af Nettoline:

”Flere erhvervskunder har efterspurgt køkkener som Nettoline, hvor vi kan levere køkkener og bad i flere forskellige prissegmenter. Potentialet er stort, og vi forventer at komme forholdsvist hurtigt ind på markedet også hos private kunder, fordi der allerede er et kendskab til køkkenmærket” siger Thomas Sørensen.

Nettoline har tidligere været repræsenteret i Kolding og er godt kendt i Sydjylland.

”Netop forbrugernes kendskab til Nettoline søger vi at udnytte ved at åbne i Kolding,” siger Erik Theill Christensen.

For et par uger genåbnede køkkenkæden en opdateret konceptbutik i Esbjerg. Den 29. maj åbner Nettoline i Kolding, og kæden søger aktuelt forhandlere i flere andre jyske og sjællandske byer, pointerer den administrerende direktør.

Om Nettoline A/S

Nettoline A/S, der er et datterselskab i TCM Group A/S, fremstiller køkken, bad og garderobeinventar på egen fabrik i Aulum, hvor der er ansat ca. 80 medarbejdere. Et nyt koncept for prisbillige, personlige køkkener, er udviklet og klar til at blive rullet ud overalt i Norden. Produkterne tilbydes som tre service-pakker: Gør-det-selv, levering af samlede elementer og samlet levering og montering hos kunden. Nettoline sælges via et selvstændigt net af forhandlere i Norden. Yderligere oplysninger på www.nettoline.dk.

De to forhandlere, Klaus Olesen og Thomas Sørensen foran Nettolines ny butik i Kolding.

Thomas Sørensen og Klaus Olesen gør klar til at åbne Nettoline i Kolding.

Yderligere information:
TCM Group A/S: Administrerende direktør Ole Lund Andersen., Tlf.: (+45) 97 43 52 00

Nettoline: Administrerende direktør Erik Theill Christensen, Tlf: (+45) 40 32 78 64

Vedhæftet fil

PM_Erhverv_Nettoline Kolding