Investors House Oyj: OVV:llä All-Time-High toukokuu sekä vuokrausmäärissä että kokonaispalveluissa

Investors House Oyj

Sijoittajauutinen

Julkaistavissa 6.6.2019 klo 9.00

INVESTORS HOUSE: OVV:LLÄ ALL-TIME-HIGH TOUKOKUU SEKÄ VUOKRAUSMÄÄRISSÄ ETTÄ KOKONAISPALVELUISSA

Toukokuu oli OVV-ketjussa ennätyksellinen; vuokrasopimuksissa oli kasvua 14 % edellisen vuoden toukokuuhun verrattuna. Sekä toukokuun vuokrausmäärät että kokonaispalvelusopimusten kanta olivat all-time-high -tasolla. Vahvimmat kasvuprosentit vuokrausmäärissä saavutettiin Turussa, Kuopiossa ja Oulussa. Vuokrasopimuksia tehtiin toukokuussa yhteensä 415 kpl ja toukokuun lopun kokonaispalvelusopimusten kanta oli 1938 kpl.

Varsinainen hitti on ollut OVV Kokonaispalvelu, jonka sopimuskanta lähestyy jo 2.000 asuntoa. Kokonaispalvelussa OVV hoitaa vuokranantajan puolesta paitsi vuokrauksen myös suhteet vuokralaiseen ja taloyhtiöön päin.

OVV -ketju on osa Investors Housen kiinteistövarallisuudenhoidon palvelua. Investors House palvelee kiinteistövarallisuudenhoidossa yritys- ja yksityisasiakkaita tarjoten heille kiinteistökauppoja, rahoitusjärjestelyjä, kiinteistöjohtamista, isännöintiä ja taloushallintoa sekä vuokravälistystä koskevia palveluja.

Investors House Kiinteistövarallisuudenhoito yhdessä Dividend Housen rahastojen kanssa muodostaa konsernin ’Palvelut’ -liiketoimintasegmentin.

’’ Investors Housen kiinteistövarallisuudenhoidossa palvelemme noin sataa yritysasiakasta ja noin 10.000 yksityisasiakasta. Toimimme valtakunnallisesti yhteensä noin 50 hengen voimin siten, että meitä on Investors Housella noin 10 henkilöä ja franchise -pohjalta toimivassa  OVV-ketjussa noin 40 henkilöä. Toukokuun tulokset osaltaan kertovat toiminnan kasvusuunnasta’’, sanoo johtaja Marita Polvi-Lohikoski, joka vastaa Investors Housen kiinteistövarallisuudenhoidosta.

Helsinki 6.6.2019

Investors House

Lisätiedot:        Johtaja Marita Polvi-Lohikoski, Investors House Oyj, puh. 044 231 8648

Investors House Oyj on Nasdaq Helsingin päälistalla noteerattu kiinteistöalan sijoitusyhtiö. Konserni luo omistaja-arvoa toimimalla kiinteistöliiketoiminnan koko arvoketjussa. Konsernilla on kaksi liiketoimintasegmentti: oman taseen sijoitukset eli ’’Kiinteistöt’ sekä muille sijoittajille tarjottavat ’’Palvelut’’

OVV -ketju on osa Investors House Kiinteistövarallisuudenhoito -toimintaa ja Investors House-konsernia. OVV toimii vuokravälityksessä ja vuokra-asuntojen hoidossa valtakunnallisesti ja yrittäjävetoisesti yhteensä 13 paikkakunnalla.