AQUA BIO TECHNOLOGY ASA: UTØVELSESPERIODE FOR FRITTSTÅENDE TEGNINGSRETTER AVSLUTTES 1. SEPTEMBER 2019

Det vises til børsmelding fra Aqua Bio Technology ASA ("ABT" eller "Selskapet") datert 14. februar 2019, vedrørende frittstående tegningsretter utstedt av Selskapet ("Warrants").

Utøvelsesperioden for Warrants avsluttes 1. september 2019, og notiser for utøvelse av Warrants kan mottas av Selskapet frem til utløpet av denne datoen. Warrants som ikke er utøvd innen utløpet av 1. september 2019 vil bortfalle automatisk uten kompensasjon til innehaveren.

Hver Warrant gir eieren rett til å tegne en (1) aksje i Selskapet til en tegningskurs på NOK 2,50 per aksje.

Eiere av Warrants som ønsker å utøve disse kan gjøre dette ved å gi skriftlig notis til Selskapet, på følgende adresse:

Aqua Bio Technology ASA
Fornebuveien 37
E-mail: espen.kvale@aquabiotech.no

Investorer som ønsker å få utstedt aksjer gjennom utøvelse av Warrants skal motta disse så snart som praktisk mulig 1. september 2019. Selskapet vil gi betalingsinformasjon for aksjeinnskudd ved utøvelse av Warrants.

For nærmere informasjon, kontakt Edvard Cock, styreleder, telefon +47 415 04 004 eller per e-post eco@clp.no.

Aqua Bio Technology (ABT) utvikler og kommersialiserer bærekraftig bioteknologi for bruk i hudpleieprodukter. ABTs kosmetikkingredienser er svært effektive og de representerer et naturlig alternativ til tradisjonelle ingredienser for kosmetikkindustrien. ABT markedsfører og selger dessuten naturlige hudpleieprodukter utviklet av partnere til konsumenter og profesjonelle brukere. Aqua Bio Technology er notert på Oslo Axess.

Denne opplysningen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven §5-12.