Indfrielse og afnotering af Bull & Bear certifikater

På grund af de forlængede handelstidspunkter på Nasdaq First North har Nordea haft øgede omkostninger til risikostyring og vanskeligheder ved at hedge visse ældre certifikater. Nordea vil derfor indfri og afnotere visse Bull og Bear certifikater. Indehavere af indfriede certifikatervil modtage  kontant betaling (Slutværdien), som beregnes i henhold til de relevante certifikaters vilkår og betingelser, og udbetales ikke senere end 10 dage efter (Slutdagen).

Certifikater udstedt under Nordea Bank AB (publ) basisprospekt dateret 6. oktober 2011 indfries i henhold tilde relevante endelige vilkår. Det meddeles hermed at Slutdagen bliver 27. september 2019.

Certifikater udstedt under Nordea Bank AB (publ) og Nordea Bank Finland Abp’s basisprospekt dateret 12. juni 2012 indfries i henhold til de relevante endelige vilkår. Det meddeles hermed at Slutdagen bliver 27. september 2019

Certifikater udstedt under Nordea Bank AB (publ) og Nordea Bank Finland Abp’s basisprospekt dateret 13. juni 2014 indfries i henhold til klausul §8(a) i de almindelige vilkår. Det meddeles hermed at Slutdagen bliver 27. september 2019

Certifikater udstedt under Nordea Bank AB (publ) og Nordea Bank Finland Abp’s basisprospekt dateret 12. juni 2015 indfries i henhold til klausul §8(a) i de almindelige vilkår. Det meddeles hermed at Slutdagen bliver 27. september 2019.

Nedenfor ses en udtømmende liste over alle de certifikater, som bliver indfriet og afnoteret.
Nye certifikater er allerede udstedt til at erstatte de berørte certifikater og er tilgængelige for handel. Hvis du er Nordea kunde, så tøv ikke med at kontakte din rådgiver eller en mægler, hvis du har brug for hjælp til at opretholde din eksponering ved brug af nye certifikater. Du kan finde yderligere information på https://www.nordea.dk/privat/produkter/investering/avancerede-produkter/bull-bear.html

InstrumentNDA ISIN
Bull Olie NDDK0060444685