Global SDG Awards Melancarkan Pertandingan Tahunan Ke-2 sebelum Persidangan Perubahan Iklim PBB 2019


TORONTO, Sept. 19, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- Global SDG Awards berasa sukacita untuk mengumumkan Pertandingan Tahunan Ke-2, yang akan dilancarkan hari ini sebelum Persidangan Tindakan Iklim Persatuan Bangsa-bangsa Bersatu di New York, NY.Anugerah ini meraikan kepimpinan sektor swasta & mengiktiraf sumbangan perniagaan cemerlang terhadap Agenda 2030 PBB, dikenali sebagai Matlamat Pembangunan Lestari (SDG) atau Matlamat Global.

Global SDG Awards memberikan peluang yang unik untuk organisasi bersaing dengan warga korporat utama lain dalam 17 kategori anugerah.Syarikat dari seluruh dunia dijemput untuk menyediakan dan menyerahkan permohonan dalam talian dalam salah satu daripada dua belas bahasa termasuklah:Arab, Belanda, Inggeris, Perancis, Jerman, Hindi, Itali. Korea, Mandarin, Portugis, Rusia dan Sepanyol.

Permohonan untuk setiap kategori ini akan ditampilkan pada laman web Global SDG Awards, dikongsi melalui media sosial (+40,000 pengikut aktif) dan dipromosikan oleh rangkaian rakan kongsi media.Pemenang 2019 juga akan menerima trofi tersuai, mesra planet yang direka bentuk oleh Rivanna Natural Designs – sebuah Certified B Corporation.

Metodologi dinilai rakan anugerah menggabungkan kedua-dua aspek kualitatif dan kuantitatif, termasuklah:Penunjuk prestasi SDG, metrik kewangan, pelan pengembangan program dan contoh impak pemegang berkepentingan.Pertandingan akan dinilai oleh panel pakar seramai +80 hakim, yang mewakili sudut pandangan kepimpinan kelestarian dari 18 negara merentasi 6 benua.

Penyerahan untuk Global SDG Awards 2019 akan diterima sehingga Jumaat 6hb Disember, 2019 pada 12:00 PM EST.Permohonan diterima sebelum 4hb Oktober akan menerima POTONGAN $100 (Kadar Penyertaan Awal).Untuk memohon anugerah, sila lawati https://globalsdgawards.com/apply-today/.

Tentang Global SDG Awards:

Global SDG Awards merupakan pertandingan kelestarian antarabangsa yang mengiktiraf sumbangan perniagaan cemerlang terhadap SDG PBB dan Matlamat Global.Anugerah direka bentuk untuk mempercepat penglibatan SDG sektor swasta melalui pertandingan.Misi kami adalah untuk mencipta pertandingan ke peringkat teratas dan untuk menginspirasikan orang lain dengan contoh kepimpinan kelestarian generasi akan datang.Global SDG Awards berbangga untuk menyokong Matlamat Pembangunan Lestari Persatuan Bangsa-bangsa Bersatu.

MAKLUMAT HUBUNGAN:
David A. Klar, M.Sc.
Pengasas & Pengarah Eksekutif
Global SDG Awards
+1-647-463-3357
david.klar@globalsdgawards.com

Foto yang disertakan dengan pengumuman ini tersedia di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/fa11cadf-a6c2-416c-9664-3af2951788da