Raute Oyj:n taloudellinen tiedottaminen vuonna 2020

RAUTE OYJ PÖRSSITIEDOTE 27.9.2019 KLO 15.00

RAUTE OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN VUONNA 2020

Raute Oyj julkaisee tiedotteen vuoden 2019 tilinpäätöksestä torstaina 13.2.2020.

Rauten osavuosikatsaukset julkaistaan seuraavasti:
- osavuosikatsaus tammi-maaliskuu keskiviikkona 29.4.2020
- puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu torstaina 23.7.2020
- osavuosikatsaus tammi-syyskuu torstaina 29.10.2020.

Raute Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi Lahdessa tiistaina 31.3.2020.

RAUTE OYJ
Tapani Kiiski

LISÄTIETOJA:
Talousjohtaja Tarja Järvinen, matkapuhelin 040 658 3562

JAKELU:
Nasdaq Helsinki Oy, keskeiset tiedotusvälineet, www.raute.com
RAUTE LYHYESTI:
Raute on maailmanlaajuisesti toimiva teknologia- ja palveluyritys. Rauten asiakkaat ovat puutuoteteollisuudessa toimivia yrityksiä, joiden valmistamia puutuotteita ovat viilu, vaneri, LVL (Laminated Veneer Lumber, viilupalkki) ja sahatavara. Teknologiatarjonta kattaa viilun, vanerin ja LVL:n koko tuotantoprosessin sekä erityismittalaitteita sahatavaralle. Tehdaslaajuisten kokonaisuuksien toimittajana Raute on maailmanlaajuinen markkinajohtaja niin vaneri- kuin LVL-teollisuudessa. Kokonaispalvelukonseptiin kuuluvat lisäksi teknologiapalvelut varaosatoimituksista säännölliseen kunnossapitoon ja konekannan modernisointeihin. Rauten päätoimipiste sijaitsee Lahden Nastolassa. Muut omat tuotantoyksiköt ovat Kajaanissa, Vancouverin alueella Kanadassa, Shanghain alueella Kiinassa ja Pullmanissa, Washingtonin osavaltiossa Yhdysvalloissa. Rauten liikevaihto vuonna 2018 oli 181,0 miljoonaa euroa. Henkilöstön määrä vuoden 2018 lopussa oli 772. Lisätietoja yhtiöstä: www.raute.com.