Panostaja Oyj:n sijoituskohde Selog Group Oy yhdistyy Tilatukku Oy:n kanssa ja nimittää uuden toimitusjohtajan

Panostaja Oyj            Pörssitiedote, muutokset johdossa              30.10.2019                klo 09.00

Panostajan sijoituskohde Selog Group Oy on allekirjoittanut Tilatukku Oy:n kanssa sopimuksen yhtiöiden yhdistymisestä. Yhdistyminen tapahtuu osakevaihtona siten, että Selog Group Oy hankkii Tilatukku Oy:n osakkeet ja Tilatukun nykyiset omistajat omistavat 40 % Selog Group Oy:n osakkeista yhdistymisen jälkeen. Tilatukku Oy jatkaa Selog Group Oy:n 100 % omistettuna tytäryhtiönä. Selog-konserni tulee jatkossa toimimaan Tilatukku-nimellä.

Järjestelyn yhteydessä Selog Group Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu. Uutena toimitusjohtajana aloittaa merkonomi Tomi Pirinen (s. 1988), joka aloittaa tehtävässään välittömästi. Pirinen on Tilatukku Oy:n nykyinen toimitusjohtaja ja yhtiön toinen perustajaosakas. Pirinen on aiemmin toiminut myös asennusyrittäjänä alakattoalalla. Yhtiön aiempi toimitusjohtaja DI Reijo Siekkinen jättää samalla tehtävänsä.

Tilatukku Oy on pääkaupunkiseudulla toimiva sisärakennetukku. Yhtiön liikevaihto ajalta 11.7.2018–30.09.2019 on ollut 4,0 Meur ja yhtiön liiketulos on lievästi positiivinen.

Panostaja Oyj

Tapio Tommila

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Tapio Tommila 040 527 6311

Panostaja on sijoitusyhtiö, joka kehittää aktiivisena omistajana suomalaisia pk-yrityksiä. Yhtiön tavoitteena on olla halutuin kumppani liiketoimintansa myyville yrittäjille, parhaille johtajille sekä sijoittajille. Panostaja kasvattaa yhdessä kumppaniensa kanssa omistaja-arvoa ja luo suomalaisia menestystarinoita. Panostajalla on kahdeksan enemmistöomistuksessa olevaa sijoituskohdetta. Panostajan (PNA1V) osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. Tilikaudella 2018 konsernin liikevaihto oli 185,2 miljoonaa euroa.

www.panostaja.fi