Tvis Køkkener åbner i Holbæk

Pressemeddelelse:

Tvis Køkkener åbner i Holbæk

Åbningsdagen er på plads, og de sidste detaljer er ved at være klar. Tvis Køkkener Holbæk slår dørene op til Grand Opening lørdag og søndag den 16.-17. november i den nye, flotte køkkenbutik i Holbæks centrale Kanalstræde.

Der arbejdes hårdt i disse dage for at sikre, at den nye butik står helt klar til de midtsjællandske køkkenkunder. Lone Struer og Jacob Staal, indehaverne af den kommende Tvis Køkkener Holbæk, glæder sig til det nye kapitel. De kommer med stor erfaring fra køkkenbranchen og har et klart mål om, hvad kunderne skal kunne forvente i deres forretning: ”Vores mål har været at skabe en inspirerende butik i de her smukke omgivelser, og vi synes virkelig, at det er lykkedes”, fortæller Lone Struer, den ene af de to indehavere, og fortsætter: ”Vi har et stort ønske om at levere danske kvalitetsprodukter og personlig, nærværende service – og det kan vi som Tvis-forhandlere”.

Kædechef for Tvis Køkkener, Per Sander glæder sig også over den unikke placering i Holbæks bymidte. ”Det er et helt bevidst valg at åbne butikken i Holbæk midtby, så vi kan bidrage til endnu mere liv i centrum – og så klæder omgivelserne og de flotte udstillingerne hinanden rigtig godt”, udtaler kædechefen.

Indehaverparret Lone Struer og Jacob Staal byder velkommen til åbningsreception for alle fredag den 15. november, hvor bl.a. leverandører, samarbejdspartnere og venner af huset er inviteret, inden det lørdag og søndag går løs med Grand Opening.

Tvis Køkkener Holbæk forhandler køkken-, bad- og garderobeløsninger fra Danmarks ældste køkkenfabrik. Tvis Køkkener har produceret køkkener siden 1952 på egne fabrikker i Tvis i Vestjylland. Med butikken i Holbæk er køkkenkæden oppe på 26 danske forhandlere fordelt i hele landet.

Tvis Køkkener er en del af TCM Group, der er Skandinaviens tredjestørste producent af køkkener og badeværelses- og opbevaringsmøbler. Produkterne er dansk design, produceres i Danmark og er rodfæstet i en stolt tradition for kvalitet og solidt håndværk. TCM Group fører en multibrand-strategi, hvor Svane Køkkenet er det primære brand, mens de øvrige brands er Tvis Køkkener, Nettoline og kitchn. Samlet dækker disse brands hele prisspektret, og de sælges gennem ca. 135 forhandlere i Danmark og resten af Skandinavien. Endvidere sælger TCM Group private labelkøkkenmærker gennem gør det selv-forretninger i Danmark og uafhængige køkkenforretninger i Norge. Yderligere oplysninger fås på hjemmesiden www.tcmgroup.dk.

Forbrugerne i det midtsjællandske skal nu lære Tvis Køkkeners brede produktsortiment at kende. Billedet viser den populære serie M-line Eg
i kombination med Nordic Sort Eg på højskabene.

Kunderne vil møde masser af køkken- og badinspiration i butikkens udstillinger, bl.a. det enkle køkkendesign Grip-line, som på billedet ses i Hvid med Graphite farvede lister.

Adm. direktør Ole Lund Andersen, TCM Group A/S, telefon 9743 5200

Vedhæftet fil