Admicom Oyj: Muutoksia Admicomin johtoryhmän kokoonpanossa

ADMICOM OYJ SISÄPIIRITIETO 27.11.2019 KLO 19:00

ADMICOM OYJ: MUUTOKSIA ADMICOMIN JOHTORYHMÄN KOKOONPANOSSA

Admicomin johtoryhmän kokoonpano muuttuu 27.11. alkaen vastaamaan uutta myynnin johdon organisaatiota.

Uusina jäseninä johtoryhmässä aloittavat yhtiön myynnissä aiemminkin toimineet myyntijohtajat Joni Haapamäki, Tuomas Numminen ja Arttu Ruotsalainen. Johtoryhmästä väistyvät teollisuuden myynnissä jatkava myyntijohtaja Jarmo Räihä sekä Admicom Oyj:ssä partnereina suurempia asiakkaita ja konserneja palvelevat Antti Noronen, Simo Ratilainen sekä Ilkka Uusi-Maahi.

Muutoksen jälkeen Admicomin johtoryhmän jäsenet ovat:

Antti Seppä, toimitusjohtaja
Kari Kalmukoski, talousjohtaja
Simo Huvila, tuotekehitysjohtaja
Ari Aarniovuori, palvelujohtaja
Joni Haapamäki, myyntijohtaja
Tuomas Numminen, myyntijohtaja
Arttu Ruotsalainen, myyntijohtaja

Admicom Oyj
HALLITUS

Lisätietoja antavat:

Antti Seppä