iLOQ:n myynti toteutettu, Sievi Capital lopettaa selvitystyön pääoman hankkimisesta

Sievi Capital Oyj
Lehdistötiedote 11.12.2019 klo 11.40

Sievi Capital Oyj tiedotti 15.10.2019 sopineensa yhdessä muiden iLOQ Oy:n pääomistajien kanssa iLOQ:n koko osakekannan myynnistä yhtiölle, jonka pääomistajia ovat Nordic Capitalin hallinnoimat rahastot. Kaupan edellytyksenä olleet ehdot ovat täyttyneet ja kauppa on saatu tänään päätökseen. Sievi Capitalin osuus kauppahinnasta myyntiin liittyvien kulujen vähentämisen jälkeen on noin 40 miljoonaa euroa.

Sievi Capital aloitti 1.3.2019 selvitystyön koskien mahdollisuuksia hankkia uutta pääomaa. iLOQ-omistuksen myynnin toteuduttua Sievi Capitalin taloudellinen asema on vahvistunut merkittävästi ja tämän vuoksi yhtiö on päättänyt lopettaa uuden pääoman hankkimista koskevan selvitystyön.

SIEVI CAPITAL OYJ

LISÄTIETOJA: toimitusjohtaja Päivi Marttila, puh. 0400 285 358

JAKELU:
www.sievicapital.fi

Sievi Capital on pörssilistattu (Nasdaq Helsinki) pääomasijoitusyhtiö, joka tekee sijoituksia pieniin ja keskisuuriin suomalaisiin yrityksiin. Sievi Capital on kohdeyritysten johdon ja kanssaomistajien kumppani, joka aktiivisena omistajana tukee kohdeyritysten kasvua, tuloksellisuutta ja arvon rakentamista.