Robit Oyj: ROBIT UUDELLEENORGANISOI MYYNTITOIMINTOJAAN HONGKONGISSA

ROBIT OYJ                         LEHDISTÖTIEDOTE                                  24.1.2020, KLO 14.20

ROBIT UUDELLEENORGANISOI MYYNTITOIMINTOJAAN HONGKONGISSA

Robit on uudelleenorganisoinut ja siirtänyt tytäryhtiönsä liiketoiminnan Hongkongissa Millionbase International Ltd:lle.

Millionbase International Ltd. jatkaa Robitin myyntiä ja asiakaspalvelua yhtiön DTH- tarjonnan jakelijana Hongkongissa. Millionbase ottaa vastatakseen myös nykyisen paikallisen varaston.

Samuel Wong, Millionbase Ltd:n toimitusjohtaja kommentoi: “Kumppanuus vahvistaa läsnäoloamme ja asiakaspalveluamme Hongkongin alueella toimiville paikallisille ja kansainvälisille asiakkaille. On ilo saada liittyä osaksi globaalia Robit-tiimiä. Olemme vakuuttuneita, että pystymme yhdessä kasvattamaan yhtiön myyntiä alueella”.

“Robit Asia Ltd: n toimitusjohtajana Hongkongissa saamani kokemukseni perusteella, olen vakuuttunut, että uusi rakenne vastaa hyvin Robitin odotuksia ja tavoitteita alueella. Tuleva yhteistyö Millionbase Ltd: n kanssa kohdentaa palvelumme paremmin Robitin asiakkaille.”, toteaa Juha Niskanen, VP Region Asia, Robit.

ROBIT OYJ

Tommi Lehtonen, toimitusjohtaja

Lisätietoja:
Tommi Lehtonen, toimitusjohtaja
tommi.lehtonen@robitgroup.com

Jakelu:
www.robitgroup.com

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, louhinta ja tuenta, maanalainen rakentaminen sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kahteen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer ja Down-the-Hole. Yhtiöllä on maailmalla 14 omaa myynti- ja palvelupistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa ja Englannissa. Robitin osake noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa: www.robitgroup.com