eQ OYJ YHTIÖKOKOUS – MUUTOS KOKOUSPAIKKAAN

eQ OYJ PÖRSSITIEDOTE
24.3.2020, klo 16:00

Kutsu eQ Oyj:n yhtiökokoukseen julkaistiin pörssitiedotteella 6.2.2020. Kyseinen tiedote löytyy seuraavasta linkistä: https://tools.euroland.com/tools/Pressreleases/GetPressRelease/?ID=3696367&lang=fi-FI&companycode=sf-ama&v=sf-ama_new.

Yhtiökokouksen paikka on muuttunut aiemmin ilmoitetusta ja kokous pidetään keskiviikkona 25.3.2020 eQ-konsernin toimitiloissa, osoitteessa Aleksanterinkatu 19 A, 5 krs, Helsinki. Ilmoittautumisaika kokoukseen on jo päättynyt.

Helsinki 24.3.2020

eQ OYJ
HALLITUS

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Janne Larma, puh. +358 9 6817 8920

Jakelu: Nasdaq Helsinki, www.eQ.fi

eQ-konserni on kotimainen Varainhoitoon ja Corporate Finance -toimintaan keskittyvä yhtiöryhmä. eQ Varainhoito tarjoaa monipuolisia varainhoitopalveluita (ml. pääomarahastot ja kiinteistövarainhoito) sekä instituutioasiakkaille että yksityishenkilöille. Konsernin hallinnoitavat varat ovat noin 11,7 miljardia euroa. Konserniin kuuluva Advium Corporate Finance tarjoaa yritys- ja kiinteistöjärjestelyihin sekä pääomajärjestelyihin liittyviä palveluja.

Lisätietoa konsernista saa sivuilta www.eQ.fi.