iClick Disebut dalam Penerbitan yang Berfokus pada Peningkatan Penggunaan Internet, Peluang Pengiklanan di China


NEW YORK, April 06, 2020 (GLOBE NEWSWIRE) -- melalui NetworkWire — iClick Interactive Asia Group (NASDAQ:ICLK) hari ini mengumumkan kedudukannya dalam editorial yang diterbitkan oleh NetworkNewsWire ("NNW"), salah satu daripada 40+ jenama dalam InvestorBrandNetwork (“IBN”), sebuah syarikat berita kewangan dan penerbitan berbilang aspek untuk entiti persendirian dan awam.

Untuk melihat penerbitan penuh, “Digital Advertising and Enterprise SaaS Present Tremendous Opportunities as Online Marketing Soars in China,” lawati: http://nnw.fm/93Hyy

iClick Interactive Asia Group (NASDAQ:ICLK) sedang memanfaatkan penggunaan Internet yang semakin meningkat di China kerana populasi umum terus meningkatkan standard kehidupan mereka dan China mengatasi Barat dalam penggunaan Internet.  Pada tahun 2008, pengguna Internet di negara berjumlah 298 juta; pada separuh pertama tahun 2019, nombor tersebut telah mencapai 854 juta — meningkat hampir tiga kali dalam hanya lebih satu dekad. Pertumbuhan itu diharapkan akan terus berkembang.

Hal ini merupakan tanda kuasa pasaran ini — dan keupayaan iClick untuk memanfaatkan kuasa tersebut — iClick telah melihat lebih daripada 30% pertumbuhan tahun ke tahun. Syarikat bukan sahaja berkembang dalam pasaran sedia ada tetapi mencapai segmen pasaran dalam talian yang tidak wujud sebelum ini. Syarikat yang berlainan mendekati peluang ini dengan cara yang berlainan. Bagi iClick, kejayaan adalah hasil strategi pertumbuhan yang didasarkan pada dua rukun: penyelesaian pemasaran dan penyelesaian SaaS perusahaan.

Perihal iClick Interactive Asia Group Limited

iClick Interactive Asia Group Limited (NASDAQ: ICLK) ialah pembekal penyelesaian pemasaran dalam talian dan data perusahaan bebas yang menghubungkan para pemasar di seluruh dunia dengan khalayak di China. Dibina dengan teknologi canggih, platform proprietari kami mempunyai keupayaan pemasaran saluran semua arah dan memenuhi pelbagai objektif pemasaran dalam cara dipacu data dan berautomasi, membantu kedua-dua pemasar antarabangsa dan domestik mencapai khalayak sasaran mereka di China. Beribu pejabat di Hong Kong, iClick diwujudkan pada tahun 2009 dan kini beroperasi di sepuluh lokasi di seluruh dunia termasuk Asia dan Eropah. Untuk maklumat lanjut, sila lawati ir.i-click.com.

Perihal NetworkNewsWire

NetworkNewsWire (“NNW”) ialah syarikat berita kewangan dan pengedaran kandungan, salah satu daripada 40+ jenama dalam InvestorBrandNetwork (“IBN”) kami yang menyediakan: (1) akses kepada rangkaian penyelesaian berwayar melalui NetworkWire untuk mencapai semua pasaran, industri dan demografi sasaran dalam cara yang paling berkesan; (2) pensindiketan artikel dan editorial kepada 5,000+ outlet berita; (3) penyelesaian siaran akhbar ditingkatkan untuk memastikan impak maksimum; (4) pengedaran media sosial melalui IBN kepada jutaan pengikut media sosial; dan (5) tatasusunan penuh bagi penyelesaian komunikasi korporat. Organisasi berbilang aspek dengan pasukan wartawan dan penulis penyumbang yang meluas, NNW berada pada kedudukan unik untuk memberikan perkhidmatan kepada syarikat persendirian dan awam yang ingin mencapai hadirin meluas yang terdiri daripada pelabur, pengguna, wartawan dan masyarakat umum. Dengan memintas lebihan beban dalam pasaran hari ini, NNW memberikan kliennya kebolehlihatan, pengiktirafan dan kesedaran jenama yang tiada tandingannya. NNW ialah tempat berita, kandungan dan maklumat bertumpu.

Untuk maklumat lanjut, sila lawati: https://www.NetworkNewsWire.com

Sila lihat terma penggunaan penuh dan penafian pada laman web NetworkNewsWire yang berkenaan untuk semua kandungan yang disediakan oleh NNW, apabila diterbitkan atau diterbitkan semula: http://NNW.fm/Disclaimer  

Pernyataan Prospektif

Siaran ini mengandungi pernyataan prospektif dalam lingkungan makna Seksyen 27A Akta Sekuriti 1933 sebagaimana yang dipinda dan Seksyen 21E Akta Bursa Sekuriti 1934 sebagaimana yang dipinda. Semua pernyataan prospektif sememangnya tidak menentu kerana pernyataan adalah berdasarkan jangkaan dan anggaran semasa berkaitan peristiwa masa hadapan atau prestasi masa hadapan syarikat. Pembaca diperingatkan untuk tidak meletakkan kebergantungan tidak wajar pada pernyataan prospektif ini yang hanya merupakan ramalan dan hanya memberikan gambaran mulai tarikh siaran akhbar ini. Dalam menilai pernyataan sedemikian, pelabur prospektif haruslah menilai dengan teliti pelbagai risiko dan ketidakpastian yang dikenal pasti dalam siaran ini dan perkara yang dinyatakan dalam pemfailan SEC syarikat. Risiko dan ketidaktentuan ini boleh menyebabkan hasil sebenar syarikat berbeza secara material daripada yang ditunjukkan dalam pernyataan prospektif.

Komunikasi Korporat:

NetworkWire (NW)
New York, New York
www.NetworkNewsWire.com
212.418.1217 Pejabat
Editor@NetworkWire.com