Finanssivalvonta on hyväksynyt Verkkokauppa.com Oyj:n suomenkielisen listalleottoesitteen

Verkkokauppa.com Oyj                                    Pörssitiedote                                                         29.5.2020 klo 12.00

Finanssivalvonta on tänään hyväksynyt Verkkokauppa.com Oyj:n (”Verkkokauppa.com” tai ”Yhtiö”) suomenkielisen listalleottoesitteen (”Esite”). Esite julkaistaan Yhtiön osakkeiden listaamisen yhteydessä Nasdaq Helsinki Oy:n (”Nasdaq Helsinki”) pörssilistalle.

Esite on saatavilla viimeistään 1.6.2020 Yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://investors.verkkokauppa.com/fi/listing2020 ja Yhtiön rekisteröidyssä toimipaikassa osoitteessa Tyynenmerenkatu 11, 00220 Helsinki. Lisäksi Esite on saatavilla Nasdaq Helsingissä osoitteessa Fabianinkatu 14, 00100 Helsinki. Esitteen englanninkielinen käännös (”Listing Particulars -asiakirja”) on saatavilla arviolta 1.6.2020 Yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://investors.verkkokauppa.com/en/listing2020.

Verkkokauppa.com jätti 28.5.2020 hakemuksen Yhtiön osakkeiden ottamisesta kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsingin pörssilistalle. Kaupankäynnin osakkeilla odotetaan alkavan Nasdaq Helsingin pörssilistalla arviolta 5.6.2020, edellyttäen, että Nasdaq Helsinki hyväksyy Yhtiön listalleottohakemuksen.

Lisätietoja:

Panu Porkka