INVESTORS HOUSE OYJ:N ULKONA OLEVA OSAKEMÄÄRÄ KASVAA 968 OSAKKEELLA

Investors House Oyj

Julkaistavissa 1.6.2020 klo 12.30

INVESTORS HOUSE OYJ:N ULKONA OLEVA OSAKEMÄÄRÄ KASVAA 968 OSAKKEELLA

Investors House Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen päättämän valtuutuksen mukaisesti osa yhtiön hallituspalkkioista on maksettu yhtiön hallussa olevilla yhtiön osakkeilla. Maksu on toteutettu suunnatulla osakeannilla, jossa on luovutettu yhteensä 968 osaketta kahdelle henkilölle osana palkkiota hallitustyöskentelystä 1-4/2020.

Tämän johdosta Investors House Oyj:n ulkona olevien osakkeiden kokonaismäärä on kasvanut 968 osakkeella. Investors House Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä on 6.182.287 kpl, joista ulkona olevien osakkeiden määrä on 5.973.605 osaketta ja äänimäärä vastaavasti 5.973.605 ääntä.

Helsinki 1.6.2020

Investors House Oyj

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Petri Roininen, puh 040 761 9669

Jakelu: Nasdaq Helsinki, www.investorshouse.fi

Investors House on kiinteistöalan aktiivinen sijoitusyhtiö, joka toimii kiinteistöliiketoiminnan koko arvoketjussa tontin hankinnasta ja hankekehityksestä omistamisen ja vuokrauksen kautta kiinteistövarallisuuden hoitoon ja kiinteistörahastojen hallinnointiin. Liiketoimintamalli tarjoaa useita arvonluonnin mahdollisuuksia ja vakaata tuottoa. Omistaja-arvon kasvattaminen on yhtiön keskeinen tavoite.