Prospekt og centrale investorinformationer - Investeringsforeningen BankInvest

København Ø, Sept. 09, 2020 (GLOBE NEWSWIRE) --

Opdateret prospekt og centrale investorinformationer for Investeringsforeningen BankInvest offentliggøres dags dato.

Prospektet er opdateret som følge af ændring i administrationsaftalen mellem Investeringsforeningen BankInvest og BI Management A/S. Ligeledes er prospektet opdateret med opdaterede årlige omkostningsprocenter samt honorarændringer gældende pr. 10. september 2020.

Endvidere er der foretaget en præcisering vedr. BI Asset Management Fondsmæglerselskab A/S’ videredelegering af porteføljepleje af Emerging Markets Aktier KL til Vontobel Asset Management AG pr. 1. september 2020. Der er tale om delvist videredelegation af porteføljeplejen af Emerging Markets Aktier KL til Vontobel Asset Management AG.

Som følge af ovennævnte ændringer offentliggøres dags dato opdaterede centrale investorinformationer, for følgende afdelinger under Investeringsforeningen BankInvest, gældende pr. 10. september 2020:

• Virksomhedsobligationer IG A
  • Virksomhedsobligationer IG Akk. A
  • Korte HY Obligationer HY A
  • US Small Cap A
  • Asiatiske AKtier A
  • Emerging Markets A

Dokumenterne kan downloades fra www.bankinvest.dk eller rekvireres ved henvendelse til BI Management A/S, Sundkrogsgade 7, 2100 København Ø, tlf. 77 30 90 00.

BI Management A/S

Martin Fjordlund Smidt