Suomisen tammi–syyskuun 2020 osavuosikatsauksen julkistaminen 27.10.2020

Suominen Oyj:n lehdistötiedote 19.10.2020 klo 9.00

Suominen Oyj julkaisee osavuosikatsauksensa ajalta 1. tammikuuta – 30. syyskuuta 2020 tiistaina 27.10.2020 noin klo 9.30 paikallista aikaa.

Suomisen toimitusjohtaja Petri Helsky ja talousjohtaja Toni Tamminen esittelevät tuloksen analyytikoille, sijoittajille ja medialle englanninkielisessä audiocast-lähetyksessä ja puhelinkonferenssissa samana päivänä klo 11.00.

Lähetystä on mahdollista seurata osoitteessa https://suominen.videosync.fi/2020-q3-results.
Lähetyksen tallenne ja esitysaineistot ovat saatavilla tilaisuuden jälkeen osoitteessa www.suominen.fi.

Tilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla numeroon 09 817 10310 ja syöttämällä vahvistuskoodi 30794525#. Kysymykset tulee esittää englanniksi.

Tilaisuutta on mahdollisuus seurata myös Twitterissä: twitter.com/SuominenOyj

Tilaisuuteen ei ole mahdollista osallistua paikan päällä.

SUOMINEN OYJ
Viestintä

Lisätietoja: Emilia Peltola, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, p. 010 214 3082

Jakelu:
www.suominen.fi

Suominen valmistaa kuitukankaita rullatavarana pyyhintätuotteisiin sekä muihin sovelluksiin. Visiomme on olla edelläkävijä innovatiivisissa ja vastuullisissa kuitukankaissa. Suomisen kuitukankaista valmistetut lopputuotteet, esimerkiksi kosteuspyyhkeet, terveyssiteet ja haavataitokset, ovat läsnä ihmisten jokapäiväisessä elämässä ympäri maailmaa. Suomisen liikevaihto vuonna 2019 oli 411,4 milj. euroa ja työllistämme lähes 700 ammattilaista Euroopassa sekä Pohjois- ja Etelä-Amerikassa. Suomisen osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. Lue lisää: www.suominen.fi.