INVESTORS HOUSE: NYT ON VUOKRALAISEN MARKKINAT

Investors House Oyj

Lehdistötiedote 4.11.2020 klo 8:00

INVESTORS HOUSE: NYT ON VUOKRALAISEN MARKKINAT

Investors House -konserniin kuuluva OVV-ketju vuokrasi lokakuussa yhteensä 339 asuntoa, mikä on kaksi prosenttia enemmän kuin edellisvuoden vastaavan ajankohdan 331 asuntoa. Kumulatiivisesti 1-10/2020 OVV-ketjun vuokraamien asuntojen määrä 3855 asuntoa vastaa edellisvuoden 3840 asunnon tasoa.

”Toistan lokakuisen arvion siitä, että vuosien 2015–2019 voimakas asuntorakentaminen on johtanut vuokra-asuntojen ylitarjontaan useissa maakuntakeskuksissa, joissa voidaan todeta olevan tällä hetkellä vuokralaisen markkinat. Pääkaupunkiseudulla väestönkasvu sen sijaan pitää markkinatilanteen paremmin tasapainossa eikä laajamittaista ylitarjontaa pääse syntymään.”, sanoo Kiinteistövarallisuudenhoidosta vastaava johtaja Antti Lahtinen.

Asuntovuokrausta ja Kokonaispalvelua Investors Housen Kiinteistövarallisuudenhoidon yksikössä tekee franchise-yrittäjyyteen perustuva OVV-ketju 12 paikkakunnalla.

Helsinki 4.11.2020

Investors House Oyj

Lisätiedot:
Johtaja Antti Lahtinen, Investors House Kiinteistövarallisuudenhoito, puh 040 538 6931

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.investorshouse.fi

Investors House luo omistaja-arvoa yhdistämällä osaamisensa kiinteistö- ja finanssimarkkinan koko arvoketjussa. Toimintamalli tarjoaa useita kasvu- ja ansaintamahdollisuuksia, minkä lisäksi yhtiö pystyy hyödyntämään tehokkaasti markkinoilla avautuvia mahdollisuuksia ja allokoimaan pääomia parhaaksi katsomallaan tavalla.