Muutos NoHo Partners Oyj:n johtoryhmässä

NoHo Partners Oyj

PÖRSSITIEDOTE 4.1.2021 klo 13.00

Muutos NoHo Partners Oyj:n johtoryhmässä

NoHo Partners Oyj:n kehitysjohtaja ja johtoryhmän jäsen Perttu Pesonen jättää tehtävänsä 1.2.2021 alkaen ja jatkaa NoHo Partnersin yhtiökumppanina uuden ja myöhemmin julkistettavan yhtiön osakkaana.

- Perttu on ollut keskeisessä roolissa kehitysjohtajana kirjoittamassa tämän yhtiön kasvutarinaa. Nyt yhteistyömme jatkuu uuden yhteisen kasvuhankkeen myötä samalla, kun yhtiö siirtyy puolustuspelistä jälleenrakentamisen aikakauteen, sanoo NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström.

Konsernin johtoryhmään kuuluvat 1.2.2021 alkaen seuraavat henkilöt:

Aku Vikström, toimitusjohtaja
Jarno Suominen, varatoimitusjohtaja
Jarno Vilponen, talousjohtaja
Juha Helminen, kansainvälisten liiketoimintojen johtaja
Anne Kokkonen, henkilöstöjohtaja
Paul Meli, liiketoimintajohtaja, Viihdeliiketoiminta
Tero Kaikkonen, liiketoimintajohtaja, Fast casual -liiketoiminta
Benjamin Gripenberg, liiketoimintajohtaja, Ruokaravintolat-liiketoiminta, PK-seutu
Tanja Virtanen, liiketoimintajohtaja, Ruokaravintolat-liiketoiminta, muu Suomi

Lisätietoja:
Jarno Suominen, varatoimitusjohtaja, toimitusjohtajan sijainen, NoHo Partners Oyj, puh. +358 40 721 5655

Jakelu:

www.noho.fi

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Yes Yes Yes, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi, Friends & Brgrs ja Cock's & Cows. NoHo Partners Oyj:n vuoden 2019 liikevaihto oli 272,8 miljoonaa euroa ja liikevoitto 30,6 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna.

NoHo Partners -yrityssivut: www.noho.fi
NoHo Partners -kuluttajasivusto: