Appear Inc akan melancarkan Telefon Pintar 5G Dikuasakan Bateri Grafen yang Pertama dan Paling Ringan di Dunia


SAN FRANCISCO, Jan. 08, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Appear Inc. mengumumkan pelancaran telefon pintar dikuasakan bateri grafen yang pertama dan paling ringan di dunia dengan teknologi rintang air yang inovatif.Telefon pintar ini telah menarik minat banyak pihak.Appear telah mula menerima pesanan dan unjuran menganggarkan sejuta unit akan terjual dalam enam bulan pertama.Telefon pintar ini akan tersedia di kedai dan peruncit dalam talian utama selewat-lewatnya bulan Mac 2021.

Appear ialah syarikat teknologi yang telah dikenali untuk produk elektronik inovatifnya.Syarikat ini berpangkalan di San Francisco dan juga beroperasi di peringkat antarabangsa di negara seperti Singapura, UAE, Hong Kong dan India.Appear mengkhususkan dalam membangunkan inovasi IoT B2B.Syarikat ini telah mencipta banyak teknologi inovatif seperti telefon pintar, aplikasi bateri cas pantas grafen, pembesar suara apungan dan terapung. 

Appear telah bekerjasama dengan Foxconn untuk Pengeluaran

Untuk memenuhi permintaan yang semakin meningkat, Appear telah bekerjasama dengan Foxconn India untuk keperluan pengeluarannya.Foxconn ialah pengeluar terkenal dan dipercayai untuk banyak jenama popular telefon pintar dan produk elektronik pengguna.Foxconn mempunyai pengalaman, kepakaran dan kemudahan untuk menepati standard yang berkualiti tinggi Appear.

Cas Pantas Grafen

Appear sentiasa terdorong untuk mencipta produk inovatif menggunakan sains bahan yang canggih.Telefon pintar baharunya merupakan contoh set minda ini.Telefon dikuasakan dengan pemproses Qualcomm.Appear dikenali untuk Bank Kuasa Super 20 Grafen yang mengecas semula sepenuhnya dalam masa 20 minit menggunakan teknologi bateri Cas Pantas proprietari Appear.Kini, teknologi proprietari ini berjaya disepadukan dalam telefon pintar.

Grafen, menyerupai grafit, terdiri daripada karbon sahaja.Grafen telah merevolusikan banyak bahagian pengeluaran kerana sifatnya yang unik.Walaupun lebih kuat daripada keluli, grafen adalah ringan dan salah satu bahan paling konduktif.Ini membolehkan grafen bertindak sebagai kapasitor super untuk Teknologi Cas Pantas revolusioner Appear.Bateri Li-ion ditingkatkan grafen mempunyai jangka hayat yang lebih lama, kapasiti yang lebih tinggi dan masa pengecasan yang lebih pantas tetapi masih kekal yang fleksibel dan ringan.

Telefon Pintar Ini Lengkap Dengan Teknologi Inovatif

Salah satu ciri paling menarik bagi telefon pintar yang baharu ini ialah teknologi rintang air.Setiap tahun, 11% daripada telefon pintar rosak akibat air.Peratusan tersebut berjumlah 165 juta telefon setiap tahun atau 452,000 setiap hari!Oleh sebab pengguna semakin bergantung pada telefon pintar mereka, perlindungan air telah menjadi ciri yang diperlukan.Membina telefon yang lebih berdaya tahan juga akan membantu untuk mengurangkan pembaziran elektronik yang meningkat.Telefon pintar baharu ini merupakan pilihan terbaik untuk pengguna yang mementingkan ekologi.

Telefon pintar juga merangkumi aplikasi mudah alih proprietari Appear.Aplikasi ini akan diprapasang ke dalam produk. 

Direka Bentuk oleh Syarikat Sama yang Membina Pembesar Suara Apungan dan Terapung

Teknologi rintang air menggunakan sains bahan canggih.Appear menampilkan teknologi ini buat kali pertama dalam Pembesar Suara Apungan miliknya.Pembesar suara tersebut telah membuktikan sifat rintang air di dalam kolam renang di seluruh dunia.Walau bagaimanapun, penarik perhatian sebenar adalah pembesar terapung Appear.Apabila dihidupkan kuasa, pembesar suara dinaikkan dan terapung di atas kotak pembesar suara.Kedua-dua pembesar suara yang menakjubkan ini dapat memainkan lagu dan juga menarik perhatian!

Teknologi pengapungan ini boleh digunakan dalam pelbagai industri seperti automasi rumah, sukan dan industri automotif.Appear mempunyai rancangan untuk melesenkan teknologi ini merentasi banyak industri dan negara.

Telefon Pintar Appear Akan Tersedia pada Bulan Mac 2021

Appear menjangkakan permintaan pengguna yang tinggi, jadi syarikat ini telah bekerjasama dengan peruncit popular seperti Amazon dan salah satu pengedar terbesar di rantau MENA-Sharaf DG dan banyak lagi e-peruncit.Syarikat ini akan bekerjasama dengan 70+ pengedar untuk memastikan telefon pintar yang tersedia di seluruh dunia.Telefon pintar ini dijangkakan akan tersedia pada bulan Mac 2021.Anda boleh melawati Appear untuk mendaftar bagi menerima pemberitahuan kemas kini.