Consti Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 10. pykälän mukainen ilmoitus

CONSTI OYJ PÖRSSITIEDOTE 19.1.2021, KLO 17.30
Consti Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 10. pykälän mukainen ilmoitus

Consti Oyj ("Consti") on vastaanottanut 19. tammikuuta 2021 arvopaperimarkkinalain 9. luvun 5. pykälän mukaisen ilmoituksen Wipunen varainhallinta Oy:ltä.

Ilmoituksen mukaan Wipunen varainhallinta Oy:n omistusosuus Constin osakkeiden ja äänten kokonaismäärästä nousi yli viiden (5) prosentin 18. tammikuuta 2021.

Wipunen varainhallinta Oy:n osuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä% osakkeista ja äänistä rahoitus-välineiden kauttaYhteenlaskettu %-osuusKohde-yhtiön osakkeiden ja äänten kokonais-määrä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen5,73 % 5,73 %7 858 267
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu)

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet:

Osakesarja / osakelajiOsakkeiden ja äänten lukumääräOsakkeiden ja äänten %-osuus
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
FI4000178256450 000 5,73 %
A YHTEENSÄ450 000 5,73 %

Ilmoituksen tiedot liputusvelvollisesta:

Koko määräysvaltaketju (ylintä määräysvaltaa käyttävästä luonnollisesta henkilöstä tai oikeushenkilöstä alkaen), jonka kautta osakkeita, äänioikeuksia tai rahoitusvälineitä hallitaan:

Nimi
%-osuus osakkeista ja äänistä%-osuus osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kauttaOsakkeet, äänet ja rahoitusvälineet yhteensä
Wipunen varainhallinta Oy5,73 % 450 000
Ilkka Herlin87,8 % osakkeista ja 94,7 % äänistä

CONSTI OYJ

Lisätietoja:
Joni Sorsanen, Talousjohtaja, Consti Oyj, +358 50 443 3045

Jakelu:
www.consti.fi

Consti on yksi Suomen johtavia korjausrakentamiseen ja taloteknisiin palveluihin keskittyneitä yhtiöitä. Consti tarjoaa kattavasti korjausrakentamisen ja talotekniikan palveluita taloyhtiöille, yrityksille ja sijoittajille sekä julkiselle sektorille Suomen kasvukeskuksissa. Yhtiöllä on neljä toimialaa: Taloyhtiöt, Yritykset, Julkiset ja Talotekniikka. Vuonna 2019 Consti-konsernin liikevaihto oli 315 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 1000 korjausrakentamisen ja talotekniikan ammattilaista.

Consti Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla, ja sen kaupankäyntitunnus on CONSTI. www.consti.fi