Investors House: Milloin opiskelijat palaavat?

Investors House Oyj

Lehdistötiedote 5.2.2021 klo 15:00

Investors House: Milloin opiskelijat palaavat?

Investors House -konserniin kuuluva OVV-ketju vuokrasi tammikuussa yhteensä 353 asuntoa, mikä on vajaat kolme prosenttia vähemmän kuin edellisvuoden vastaavan ajankohdan 363 asuntoa. Tammikuun vuokrausmäärä oli kuitenkin selvästi joulukuun 316 välitettyä asuntoa suurempi, mikä noudattaa aiempien vuosien mukaista tavanomaista kausivaihtelua.

”Etätyö- ja etäopiskelu ovat vaikuttaneet asuntovuokrausmarkkinaan. Opiskelijakaupungeissa on tällä hetkellä paljon pieniä asuntoja tyhjinä, koska opiskelijat ovat laajoin joukoin siirtyneet takaisin kotipaikkakunnilleen. Asuntomarkkinoiden kannalta olennainen kysymys juuri nyt on: milloin opiskelijat palaavat opiskelukaupunkeihinsa?”, sanoo Kiinteistövarallisuudenhoidosta vastaava johtaja Antti Lahtinen.

Asuntovuokrausta ja Kokonaispalvelua Investors Housen Kiinteistövarallisuudenhoidon yksikössä tekee franchising-yrittäjyyteen perustuva OVV-ketju 12 paikkakunnalla.

Helsinki 5.2.2021

Investors House Oyj

Lisätiedot:
Johtaja Antti Lahtinen, Investors House Kiinteistövarallisuudenhoito, puh 040 538 6931

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.investorshouse.fi

Investors House luo omistaja-arvoa yhdistämällä osaamisensa kiinteistö- ja finanssimarkkinan koko arvoketjussa. Toimintamalli tarjoaa useita kasvu- ja ansaintamahdollisuuksia, minkä lisäksi yhtiö pystyy hyödyntämään tehokkaasti markkinoilla avautuvia mahdollisuuksia ja allokoimaan pääomia parhaaksi katsomallaan tavalla.