HOYLU FORTSÄTTER ATT EXPANDERA SIN VERKSAMHET MED STORT BYGGFÖRETAG I USA

Stockholm, Sverige, 19 februari 2021 – Hoylu, ledande inom visuella samarbetslösningar för distribuerade team, meddelade idag att man fått ytterligare en order från Walbridge, (https://www.walbridge.com/about/company-overview/) en fullservice entreprenad firma med huvudkontor i Detroit, MI, genom att använda Hoylus workspaces och Pull planning programvara (https://www.hoylu.com/pull-planning/)  för ett nytt konstruktionsprojekt vid gränsen mellan Kanada och USA.

Walbridge är en befintlig kund hos Hoylu och det nya ordervärdet är 375 000 kronor, inkluderar mjukvarulicenser (100 000 kronor i ARR, årligen återkommande intäkter) och en 3 kanal HoyluWall. (https://www.hoylu.com/hoyluwall/).

För mer information, kontakta:
Stein Revelsby, CEO at Hoylu +1 213 440 2499 Email: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO at Hoylu +1 425 829 2316 Email: kw@hoylu.com

Om Hoylu
Hoylus uppdrag är att göra distansarbete och informationsdelning enkelt. Hoylus Connected Workspaces™ hjälper företagsklienter att hantera sina aktiviteter, visualisera arbetet och motivera personer till att prestera sitt bästa genom att undvika missförstånd och säkra framgångar.  För mer information:  www.hoylu.com

Testa Hoylu gratis: https://www.hoylu.com/signup/

Ticker symbol: Hoylu
Marketplace: Nasdaq First North Growth Market
Certified Adviser: Mangold Fondkommission AB +46 (0) 8 50 301 550, ca@mangold.se

Publikation
Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 19 februari 2021 kl. 08:45 CET