Admicom Oyj: Timo Häll Admicomin hallituksen puheenjohtajaksi

ADMICOM OYJ: TIMO HÄLL ADMICOMIN HALLITUKSEN PUHEENJOHTAJAKSI

SISÄPIIRITIETO 22.2.2021 KLO 14:35

Admicom Oyj:lle valittiin uusi hallitus 19.2.2021 järjestetyssä yhtiökokouksessa. Hallitus on tänään pitänyt järjestäytymiskokouksen, jossa hallituksen puheenjohtajaksi nimettiin Timo Häll ja varapuheenjohtajaksi Pasi Aaltola.

Hallituksen muut jäsenet ovat Sami Kettunen, Olli Nokso-Koivisto, Jarmo Suonpää ja Kyösti Moisio. Nokso-Koivistoa ja Moisiota lukuun ottamatta kaikki jäsenet ovat toimineet yhtiön hallituksessa myös vuoden 2020 aikana.

Lisätietoja antavat:

Antti Seppä
antti.seppa@admicom.fi

Petri Aho
Talousjohtaja
petri.aho@admicom.fi

Hyväksytty neuvonantaja:

Oaklins Merasco Oy
puhelin: 09-6129 670

Admicom Oyj Admicom on vuonna 2004 perustettu rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden järjestelmäkehityksen edelläkävijä ja kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani. Yhtiön pilvipalveluna toimiva SaaS-pohjainen Adminet-toiminnanohjausjärjestelmä auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä parantamaan kilpailukykyään automatisoimalla työmaan ja toimiston rutiineja saumattomasti kirjanpitoon asti.

Tytäryhtiömme Tocoman Oy:n kehittämillä kustannuslaskennan ja tuotannonhallinnan ohjelmistoilla on rakennusalalla pitkä historia ja vankka markkina-asema. Yhdistämällä Tocomanin tuotevahvuuksia Adminetin vahvuuksiin, syntyy rakennusalalle kirkkaasti kokonaisvaltaisin pilvipalvelu.

Yhtiöllä on yli 160 työntekijää Jyväskylässä, Vantaalla, Tampereella, Oulussa ja Helsingissä sijaitsevissa toimipisteissään. Lisätietoa: www.admicom.fi

Admicomin tiedotteet ja tulosraportit: https://www.admicom.fi/sijoittajille/tiedotteet-ja-julkaisut/