Martela Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokouksen päätöksiä

Yhtiökokouksen jälkeen pidetyssä järjestäytymiskokouksessa hallitus valitsi keskuudestaan hallituksen puheenjohtajaksi Johan Mildin  ja varapuheenjohtajaksi Katarina Mellströmin. Martelan palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Johan Mild ja jäseniksi Jan Mattsson ja Katarina Mellström. Martelan tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Anni Vepsäläinen ja tarkastusvaliokunnan jäseniksi Minna Andersson ja Eero Martela.

Hallitus on arvioinut kokouksessaan jäsentensä riippumattomuuden Suomen listayhtiöiden hallintokoodin mukaisesti ja todennut, että yhtiöstä riippumattomia hallituksen jäseniä ovat Minna Andersson, Eero Martela, Jan Mattsson, Katarina Mellström, Johan Mild sekä Anni Vepsäläinen ja yhtiön merkittävimmistä osakkeenomistajista riippumattomia hallituksen jäseniä ovat Jan Mattsson, Katarina Mellström, Johan Mild ja Anni Vepsäläinen.

Helsinki, 18.3.2021

Martela Oyj Hallitus

Artti Aurasmaa

Toimitusjohtaja Artti Aurasmaa, puh. + 358 45 186 1775

Jakelu
Nasdaq OMX Helsinki

www.martela.com

Missiomme ”better working” ja visiomme ”people centric workplaces” määrittelevät strategisen suuntamme. Martela toimittaa käyttäjälähtöisiä työympäristöjä, joissa käyttäjät ja heidän hyvinvointi ovat keskiössä. Keskitymme Pohjoismaihin, sillä yhteisen avoimen työkulttuuritaustamme ja tarpeidemme myötä Pohjoismaat ovat hybridien työympäristöjen edelläkävijöitä.