eGain kondigt een webinar over Gen AI voor klantenservice aan, waarin het succesvolle traject van een toonaangevende klant uit de nutssector wordt besproken

SUNNYVALE, Calif., May 03, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- eGain (NASDAQ: EGAN), het toonaangevende AI-kennisplatform voor klantenservice, heeft vandaag een online seminar aangekondigd over generatieve AI voor klantenservice, waarin één van zijn toonaangevende klanten uit de nutssector wordt besproken.

“Het merendeel van de AI-projecten mislukken. Het faalpercentage bedraagt op grond van sommige schattingen niet minder dan 80%; dat is bijna het dubbele van het percentage mislukte zakelijke IT-projecten tien jaar geleden," volgens Harvard Business Review. Bedrijven willen graag een beter inzicht krijgen in de implementatie van generatieve AI, zodat ze betere slaagkansen hebben.

De klant van het nutsbedrijf zal bespreken hoe ze hun kennisverwerving hebben vervijfvoudigd en hoe ze de vindbaarheid van antwoorden voor hun contactcentermedewerkers met maar liefst 98% hebben verbeterd met het AI-kennisplatform van eGain. De deelnemers krijgen een uniek voorstel voor een risicovrij en kosteloos proefproject “Innovatie in 30 dagen”, waarbij ze, ondersteund door eGain Knowledge Hub™, generatieve AI kunnen toepassen op hun klantenservice.

Meer informatie
Onderwerp: Generatieve AI voor klantenservice Succesverhalen en opgedane ervaringen
Datum: 9 mei 2024
Tijdstip: 10 am EDT (Eastern Daylight Time), 3 pm BST (British Summer Time)
Registratielink: https://bit.ly/3UHeBDb

Over eGain
De door AI en analyses gestuurde eGain Knowledge Hub verbetert de klantervaring en beperkt de kosten voor medewerkers met behulp van virtuele ondersteuning, selfservice en moderne desktoptools. Ga naar www.eGain.com voor meer informatie.

Mediacontact
Michael Messner
press@egain.com

eGain, het logo van eGain en alle andere productnamen en slogans van eGain zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van eGain Corp. in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere in dit persbericht vermelde bedrijfsnamen en producten zijn mogelijk handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van die bedrijven.