Fujitsu Invia valitsi Nokia One Mobile Connectivity Service –palvelun osaksi taskutoimistoratkaisuaan

Fujitsu Invia on valinnut Nokia One Mobile Connectivity Service -palvelun osaksi loppukäyttäjille suunnattua taskutoimistoratkaisuaan. Nokia One Mobile Connectivity Service yhdistää tehokkaasti yrityksen liikkuvat työntekijät kaikkiin toimiston sovelluksiin. Taskutoimistoratkaisu sisältää monia toiminnallisuuksia, ja Nokia One täydentää taskutoimiston osana Fujitsu Invian yritysasiakkaille tarjoamaa Patja-ulkoistuspalvelua.

Nokia One Mobile Connectivity Service -palvelu mahdollistaa yritysten työntekijöiden turvalliset yhteydet sähköpostiin, kalenteriin, puhelinluetteloon ja muihin yrityksen omiin sovelluksiin mistä ja milloin tahansa. Palvelua voi käyttää millä tahansa matkapuhelimella, PDA-laitteella, tietokoneella tai kiinteän verkon puhelimella. Käyttökertoihin perustuvan palvelun sijoitus maksaa itsensä nopeasti takaisin, sillä käyttämällä Nokia One Mobile Connectivity Service -palvelua yrityksen työntekijät voivat käyttää aikansa tehokkaammin erityisesti matkoilla ollessaan.

Fujitsu Invian Pocket Office on tietotekniikkaratkaisu, joka mahdollistaa turvallisen pääsyn yrityksen omiin sovelluksiin monilla eri laitteilla. Fujitsu Invia on ensimmäinen yritys maailmassa, joka tarjoaa asiakkailleen näin kattavan ratkaisun.

”Langaton yhteys tärkeimpiin sovelluksiin tehostaa yrityksen suorituskykyä, nopeaa reagointia ja tarkkuutta  vaativissa asioissa. Olemme tyytyväisiä, että Fujitsu Invia päätyi tarjoamaan loppukäyttäjilleen palvelun, jota olemme aikaisemmin testanneet menestyksekkäästi Nokian omassa ympäristössä”, kertoo myynnistä ja markkinoinnista vastaava Gerhard Romen Nokia Ventures Organizationista.

“Fujitsu Invia haluaa olla uusien teknologioiden edelläkävijä tarjoamalla turvallisia palveluja, joita voidaan käyttää monilla eri laitteilla, milloin ja missä tahansa. Pitkäaikainen yhteistyömme Nokian kanssa ja Nokia One -palvelun yhdistäminen osaksi tuotekonseptiamme on suurelta osin mahdollistanut tämän tavoitteen saavuttamisen”, kertoo johtaja Antti Kytömäki Fujitsu Inviasta.

Fujitsu Invia on modernien tietojärjestelmien pohjoismainen palvelutuottaja ja operaattori. Yhtiö kehittää ja toteuttaa kilpailuetua tuottavia järjestelmäkokonaisuuksia verkostoituneen talouden tarpeisiin. Nämä tarjotaan yhä useammin korkean jalostusarvon tietotekniikkapalveluna ja kokonaisvaltaisena sovellusvuokrauksena. Tällöin ne sisältävät liiketoiminnan prosesseja tukevat sovellukset sekä tarvittavan tietoteknisen infrastruktuurin. Fujitsu Invian liikevaihto tilikaudella 2001/2002 oli 290 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on 2 300 henkilöä. Lisää tietoa: fi.invia.fujitsu.com

Lisätietoja:

Nokia Ventures Organization