Rodamco Europe kondigt final closing aan van Bratislava's Aupark winkelcentrum wransactie

Definitieve goedkeuring door de Slowaakse Mededingingsautoriteit is in Q2 2006 ontvangen. Hierdoor verwerft Rodamco Europe een 50%-belang in Aupark tegen een initiële aankoopprijs van € 75 miljoen. De acquisitie werd op 14 december 2005 aangekondigd en zal per 1 januari 2006 van kracht zijn. Voor meer informatie over het Aupark winkelcentrum, zie de website: www.aupark.sk.

BEDRIJFSPROFIEL RODAMCO EUROPE N.V.
Rodamco Europe, met haar hoofdkantoor in Rotterdam, is zowel belegger als manager van haar vooraanstaande winkelcentra die vooral te vinden zijn in de thuisregio's in Nederland & België, Scandinavïe, Frankrijk, Spanje en Centraal-Europa. Topkwaliteit winkels en winkelcentra maken samen 93% uit van Rodamco Europe's beleggingsportefeuille van €9,3 miljard. Dit maakt Rodamco Europe de grootste beursgenoteerde belegger en manager in de winkelsector in Europa. Rodamco Europe heeft een notering aan de beurzen van Amsterdam, Parijs, Frankfurt en Brussel. Rodamco Europe is een Euronext 100 onderneming, opgenomen in de Euronext AEX Index (AEX) en in de MSCI World Index. Voor meer informatie over Rodamco Europe, zie onze website: www.rodamco.com.

Noot voor de redactie, neem voor meer informatie contact op met:

Rodamco Europe in Centraal Europa
Scott Dwyer, Manager Director
Tel: + 43 1 203 4722 110

Rodamco Europe NV
Vivienne van Asten - de Leeuw, Investor Relations

Klik op bijlage om de pdf-versie van het persbericht te openen:

Persbericht (PDF)