PÖYRYLLE SUUNNITTELUPALVELUSOPIMUS UUDESSA SÄHKÖN JA LÄMMÖN YHTEISTUOTANTOLAITOSHANKKEESSA INDONESIASSA

Pöyry on saanut PT Merak Energi Indonesialta toimeksiannon omistajan edustajana toimitettavista suunnittelupalveluista 2 x 60 MW:n hiilivoimalahankkeessa Indonesiassa. Pöyryn toimeksianto käsittää suunnitelmien tarkastamisen, rakennusvalvonnan sekä käyttöönottopalvelujen koordinoinnin. Sopimuksen arvo on noin 1,3 miljoonaa euroa.

PT Merak Energi Indonesia rakentaa uuden voimalaitoksen toimittamaan sähköä ja prosessihöyryä Pula Ampelissa Serangissa, Bantenin maakunnassa toimivalle johtavalle indonesialaiselle kemikaalivalmistajalle PT Sulfindo Adiusahalle. Uusi voimalaitos käyttää kiertoleijupetiteknologiaa.

Toimeksianto noudattaa Pöyryn kasvustrategiaa Kaakkois-Aasiassa, jossa on odotettavissa merkittäviä voimalaitoshankeinvestointeja.

Pöyry on globaali energia-, metsäteollisuus- sekä infrastruktuuri- ja ympäristöaloihin keskittynyt konsultointi- ja suunnitteluyritys. Pöyryn liikevaihto vuonna 2006 oli noin 620 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa on 7000 asiantuntijaa.

PÖYRY OYJ

Satu Perälampi