Stærk ordreindgang i FastPassCorp A/S i 4.kvartal 2010

FastPassCorp A/S har i 4. kvartal 2010 set en meget stærk ordreindgang på Selskabets produkter FastPass Entry og FastPass Enterprise. Det gode salgsresultat betyder, at Selskabet fortsat kan bekræfte den tidligere udmeldte forventning om et positivt resultat for 2. halvår før afskrivninger og finansielle poster.

Salgs resultaterne er skabt som følge af Selskabets strategi, der bygger på et tæt samarbejde med internationale partnere, som har stået for salget af FastPass i såvel Danmark som udlandet. Det er især samarbejdet med Atea Spintop AB, Hornbill Ltd, RMSservices Ltd og Omada A/S som har skabt de gode resultater. Blandt nye kunder kan nævnes: Rigshospitalet, Sorø Kommune og Region Hovedstaden og i UK: Devonshire county, City and Islington College og Oxfordshire County.

Årsresult forventes offentliggjort 22.marts 2011 og ordinær generalforsamling forventes afholdt 18. april 2011.

FastPassCorp A/S, Administrerende direktør Finn Jensen, mobil 24 81 12 79, fj@fastpasscorp.com

110111 FN1 Meddelelse om stor ordreindgang Q4 2010-TVL.pdf