Jesper Lacoppidan ny adm. direktør i Deltaq A/S

10. maj 2011

Fondsbørsmeddelelse nr. 05-11

Jesper Lacoppidan ny adm. direktør i Deltaq A/S

Jesper Lacoppidan afløser Lars Funder som adm. direktør i Deltaq a/s, der er efter generalforsamlingen den 28. april udtræder af Deltaqs bestyrelse for at fortsætte i bestyrelsen for porteføljeselskabet Spinning Jewelry A/S.

Jesper Lacoppidan indtræder som adm. direktør i kraft af sin position som adm. direktør for Deltaq Management A/S, siden etableringen af Deltaq a/s i 2007. Deltaq har siden selskabets start uddelegeret alle direktionens opgaver til Deltaq Management gennem en management aftale selskaberne imellem.

Ledelsesændringen vil derfor ikke have betydning for den daglige drift.

Deltaq Management varetager Deltaqs interesser som ejer af de porteføljevirksomheder, som selskabet har investeret i, herunder i forbindelse med udviklingen af porteføljevirksomhederne samt finansieringen af disse. Deltaq Management er endvidere forpligtet til at foretage relevant rapportering til Deltaq om blandt andet værdiansættelse af selskabets porteføljevirksomheder til brug for den finansielle rapportering, udarbejdelse af fondsbørsmeddelelser mv.

Flemming Lindeløv, bestyrelsesformand, Deltaq A/S
         Telefon (+45) 40 90 33 27, e-mail fli@deltaq.dk