Iso Omena uudisti kauppakeskuksen logon

Citycon Oyj Lehdistötiedote 5.10.2011

Espoon Matinkylässä toimiva kauppakeskus Iso Omena on saanut uuden, raikkaan ja modernin logon. Uusi logo on nähtävissä Ison Omenan ulkovalomainoksissa jo tällä viikolla. Kauppakeskuksen sisäpuolen logot uudistetaan loppuvuoden aikana. Markkinoinnissa uusi logo otetaan käyttöön joulukampanjan aikana marraskuun puolivälissä.

Iso Omena ”kuin pieni kaupunki” on kauppakeskuksen uuden logon viesti. Logon on suunnitellut Ison Omenan mainostoimistokumppani Linnunrata, joka on vastannut kauppakeskuksen mainonnasta lähes kahdeksan vuoden ajan. Iso Omena on toiminut Espoon Matinkylässä 10-vuotta.

”Kulttuuri on muuttunut. Kauppakeskukseen ei tulla enää pelkästään ostoksille, vaan sinne tullaan viihtymään, tapaamaan tuttuja ja viettämään aikaa. Logo on näkyvä osa kauppakeskuksen ilmettä, joten on tärkeää, että se kulkee käsi kädessä sen kanssa, millaisen fiiliksen haluamme Isosta Omenasta ihmisille välittää. Lopputulokseen olemme erittäin tyytyväisiä, logo on raikas, kotoisa ja konstailematon – juuri sellainen kuin pieni kaupunki on”, Cityconin kauppakeskusmarkkinoinnista vastaava päällikkö Osmo Ansio sanoo.

Espoon Matinkylään valmistuu vuonna 2015 Matinkylän Metrokeskus, joka yhdistää länsimetron pääteaseman, linja-autoterminaalin ja huippumodernin kauppakeskuksen saman katon alle. Iso Omena on osa tulevaa uutta kauppakeskusta. Ison Omenan kauppakeskuspäällikön Sanna Yliniemen mukaan uusi logo on suunniteltu jo tulevaa laajentumista ajatellen tukemaan modernin kauppakeskuksen imagoa.

Lisätiedot

Citycon Oyj/Kauppakeskus Iso Omena, kauppakeskuspäällikkö Sanna Yliniemi, puh 041-456 3421
tai kauppakeskusmarkkinoinnin päällikkö Osmo Ansio, puh 044-336 6536

Citycon Oyj

Citycon on kauppakeskusten aktiivinen omistaja ja pitkäjänteinen kehittäjä. Yhtiö luo puitteet menestyvälle kaupankäynnille. Cityconin kauppapaikat palvelevat sekä kuluttajia että vähittäiskauppaa. Yhtiö ottaa huomioon ympäristön edun ja kauppapaikkojensa lähialueiden hyvinvoinnin.

Citycon on kauppakeskusliiketoiminnan markkinajohtaja Suomessa ja sillä on vahva asema Ruotsissa ja vakaa jalansija Baltiassa. Yhtiö omistaa tai johtaa yhteensä 37 kauppakeskusta ja 45 muuta kauppapaikkaa. www.citycon.fi