Iso Omena monipuolistuu

Decanter Wine Bar & Shop, Marimekko ja Ciao Caffe! avaavat marraskuussa uudistettuina

Kauppakeskus Ison Omenan tarjonta uudistuu marraskuussa. Marimekko avasi toritasolla, keskusaulan vieressä 1.11. uuden konseptinsa mukaisen valoisan ja värikkään myymälän, joka esittelee Marimekon designia entistäkin monipuolisemmin.

Viini- ja keittiötarvikeliike Decanter Wine Bar & Shop avasi myös 1.11. muuton jälkeen uuden myymälänsä pääsisäänkäynnin vieressä ja laajentaa samalla palveluvalikoimaansa. Jo aiemmin tutuksi tulleiden laadukkaiden viini- ja keittiötarvikkeiden lisäksi myymälään tulee nuorten kokkimaailmanmestaruuden 1995 voittaneen huippukokki Arto Rastaan suunnittelema tasokas salaatti-tapasbaari sekä Suomen ensimmäinen kauppakeskus-viinibaari.

Ison Omenan sydämessä, toritason keskusaukiolla avasi myös 80-paikkainen Ciao Caffe! –aulakahvila. Se tarjoaa muun muassa laajan valikoiman gourmet-jäätelöitä, italialaisia huippukahveja, salaatteja, leipiä ja aidoista hedelmistä sekä marjoista valmistettuja smoothieja.

”Uudistuneet toimijat vahvistavat entisestään Ison Omenan kokonaisuutta ja monipuolistavat erityisesti kahvilatarjontaa. Tämä on ollut asiakkaiden toiveena pitkään”, kauppakeskuspäällikkö Sanna Yliniemi sanoo.

Lisätietoja: kauppakeskuspäällikkö Sanna Yliniemi, puh. 041 456 3421