Revenio Group Oyj: REVENIO GROUP OYJ HAKEE VUODEN 2007 C-OPTIO-OIKEUKSIA KAUPANKÄYNNIN KOHTEEKSI

Revenio Group Oyj                   PÖRSSITIEDOTE 23.4.2012 KLO 15.15

REVENIO GROUP OYJ HAKEE VUODEN 2007 C-OPTIO-OIKEUKSIA KAUPANKÄYNNIN KOHTEEKSI

Revenio Group Oyj on päättänyt hakea vuoden 2007 optio-ohjelman mukaisten, kirjaimella C merkittyjen optio-oikeuksien ottamista kaupankäynnin kohteeksi NASDAQ OMX Helsingin pörssilistalle arviolta 2.5.2012 alkaen.

Yhteensä optio-ohjelmaan kuuluvia, kirjaimella C merkittyjä optio-oikeuksia on 1.000.000 kappaletta ja niillä voidaan merkitä enintään 1.000.000 kappaletta Revenio Group Oyj:n osaketta. Osakkeiden merkintäaika optio-oikeudella C on 1.5.2012-1.5.2016. Osakkeiden merkintähinta tullaan kirjaamaan sijoitetun vapaan pääoman rahastoon. Jokainen C-optio-oikeus oikeuttaa merkitsemään yhden (1) Revenio Group Oyj:n osakkeen. Tämänhetkinen merkintähinta on 0,26 euroa osakkeelta, mikä vastaa Revenio Group Oyj:n osakkeen vaihdolla painotettua keskikurssia NASDAQ OMX Helsingissä 1.-30.11.2010. Merkintähintaa alennetaan määräytymisjakson alkamisen jälkeen ja ennen osakemerkintää päätettyjen osinkojen määrällä kunkin osingonjaon täsmäytyspäivänä.

Ohjeet optio-oikeuksilla tehtävien osakemerkintöjen suorittamiseksi ja aikataulu osakemerkintöjen hyväksymiselle on julkaistu yhtiön internet-sivuilla www.reveniogroup.fi.

Revenio Group Oyj

Olli-Pekka Salovaara

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara, gsm 040-5675520

olli-pekka.salovaara@revenio.fi

JAKELU:

Finanssivalvonta

www.revenio.fi

Revenio Group Oyj on NASDAQ OMX Helsingissä noteerattu suomalaisen monialakonserni Revenion emoyhtiö. Revenio Group Oyj:n tytäryrityksille on yhteistä korkealaatuinen suomalainen erityisosaaminen ja vientiin perustuva liiketoiminta.

Revenio-konserni muodostuu kuudesta itsenäisesti liiketoimintaa harjoittavasta yhtiöstä, jotka muodostavat viisi liiketoimintasegmenttiä. Tytäryhtiöt ovat Done Logistics Oy, Done Software Solutions Oy, Icare Finland Oy, Boomeranger Boats Oy, FLS Finland Oy ja Midas Touch Oy.